شمسی: منطقه ۱۴ در حال توسعه، پیشرفت و آبادانی است

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در حال توسعه، پیشرفت و آبادانی است و با اجرای پروژه‌هایی که امروز کلنگ زنی می‌شود، چهره محرومیت از آن برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شمسی بعدازظهر امروز ( دوشنبه) در حاشیه آیین کلنگ‌زنی از سه پروژه عمرانی و ورزشی منطقه ۱۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آخرین روز از بهمن ماه ۹۷ در شمال شهر اصفهان اتفاقات عمرانی جدیدی در منطقه ۱۴ رقم می‌خورد که می توان به کلنگ زنی خیابان منتظرالمهدی اشاره کرد؛ این خیابان به طول ۳۰۰ متر و ۲۴ متر عرض دارد که برای آزادسازی و اجرای آن ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امروز کلنگ زنی ورزشگاه عمان سامانی در یکی از پر تراکم‌ترین محله‌های زینبیه به زمین می‌خورد؛ ورزشگاه عمان سامانی در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع اجرا می‌شود که هزینه عملیات اجرایی آن چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و هزینه آزادسازی آن ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به کلنگ‌زنی ورزشگاه ارزنان در محله ارزنان گفت: برای احداث این ورزشگاه که در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع ساخته می‌شود، اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شمسی با بیان اینکه این منطقه ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۹۹۳ هکتار وسعت دارد که نیمی از مساحت آن از محدوده خدماتی خارج است، افزود: یک سوم این منطقه را بافت فرسوده تشکیل داده است از این رو طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای محرومیت زدایی از این منطقه تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه خط دو مترو با چهار ایستگاه در این منطقه در حال احداث است، گفت: بخشی از حلقه حفاظتی در منطقه ۱۴ با آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه اردستانی آغاز شده است.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان به احداث سومین میدان بزرگ شهری در این منطقه اشاره کرد و گفت: این میدان ۱۹ هکتار وسعت دارد  که تاکنون شش هکتار آن آزادسازی شده است.

شمسی با بیان اینکه بودجه سال ۹۷ منطقه، ۵۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۷۰ درصد آن تحقق یافته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۸۰ درصد بودجه را محقق کنیم؛ بودجه سال آینده منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ۶۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.