شهیدان تاریخ‌ساز هستند

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: شهیدان آینده تاریخ را براساس توحید و ایمان به خداوند می‌سازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد امروز (دوشنبه) در دیدار با خانواده شهیدان علی‌اکبر قبادپناه و علیرضا قبادپور، از شهدای حادثه تروریستی اخیر در زاهدان، یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب در طول یکسال گذشته بسیار تلاش کردند تا مردم را نسبت به ارزش‌های انقلابی و مسئولان بدبین کنند، اما تشییع پیکر شهدا همه دسیسه‌ها را ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه شهیدان تاریخ‌ساز هستند، تصریح کرد: اثر وجودی شهید تنها در زمان حاضر نیست، آنان آینده تاریخ را بر اساس ایمان به خداوند و توحید می‌سازند.

فرماندار شهرضا تأکید کرد: نام و یاد شهید در تاریخ باقی می‌ماند، چنانچه  پس از گذشت ۱۴ قرن از حادثه کربلا، همه افراد آن دوران به فراموشی سپرده شدند، اما نام امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، همچنان باقی است.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه شهادت والاترین ارزش دینی و انقلابی مردم ایران است، خاطرنشان کرد: مردم ایران در طول چهار دهه گذشته با ارج نهادن به مقام والای شهیدان، قدردانی خود را از ایثارگری آنان ثابت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وجود دارد و جوانان برای خدمت به کشور و حفظ امنیت آن از هیچ قدرتی هراس نداشته باشند، اقتدار نظام اسلامی حفظ و آینده‌ای روشن در انتظار همه است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه همه مسئولان موظف به خدمت به خانواده شهدا هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی آینده‌ای امید بخش را فراروی همه ما قرار داده است، اما باوجود دشمنان فراوان، باید برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، ایثارگری کنیم.

رفیعی‌نژاد تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست غارت‌ گر استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم جعلی اسراییل از منابع کشور کوتاه شد، به همین دلیل در طول چهار دهه گذشته همواره با کارشکنی و توطئه به دنبال مقابله با انقلاب بوده‌اند.

وی تأکید کرد: دشمنان در همه توطئه‌های ضد انقلابی خود شکست خورده‌اند و اکنون در واپسین تلاش برای رسیدن به هدف، اقتصاد کشور را هدف حملات خود قرار داده‌اند، اما قطعا در این زمینه هم شکست می‌خورند.

کد خبر 368000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.