تدابیر امنیتی را بیشتر کنید

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: نمی‌دانم هواداران حفاری چطور توانسته بودند مقدار زیادی مواد منفجره داخل سالن آورند و چنین رفتارهایی شأن و شخصیت فوتسال را پایین می‌آورد.

سپهر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بازی را در اهواز با نتیجه سه بر دو واگذار کردیم، اظهارکرد: با توجه به حضور پرشور تماشاگران گیتی‌پسند در هفته‌های گذشته، در بازی برگشت مقابل حفاری تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم و به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.

وی در پاسخ به اینکه در پایان مسابقات چه تیمی قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شود، افزود: تمام تیم‌هایی که در مرحله نیمه‌نهایی حضور دارند، شانس قهرمانی دارند اما گیتی‌پسند ۹ ماه صدر جدول را در اختیار داشت و نسبت به سایر حریفان شایستگی بیشتری برای قهرمانی دارد.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با حواشی به وجود آمده توسط تماشاگران ملی حفاری اهواز در دیدار روز جمعه مقابل این تیم، خاطرنشان کرد: از ابتدای بازی برخی از هوادار نماها شروع به پرتاب نارنجک دستی و فحاشی پشت دروازه ما کردند؛ نمی‌دانم چگونه توانسته بودند این‌ همه مواد منفجره را داخل سالن بیاورند؛ مگر سالن فوتسال جای ترقه انداختن است؟ بعد از پرتاب هر نارنجک دستی حدود چند دقیقه گیج می‌شدم و گوش‌هایم صدایی را نمی‌شنید.

در صورت صدمه دیدن بازیکن چه کسی پاسخ‌گو است؟

محمدی اضافه کرد: تمام بازیکنان گیتی‌پسند به خاطر تعهدی که به باشگاه و فوتسال کشور داشتند، در دیدار روز جمعه مقابل حفاری اهواز در زمین ماندند؛ اگر یکی از این نارنجک‌های دستی به صورت یا دست بازیکنان هر دو تیم برخورد می‌کرد، نمی‌دانم چه کسی می‌خواست پاسخگو باشد؟

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باشگاه گیتی‌پسند از هفته‌ها قبل به دنبال پخش زنده این بازی بودند، خاطرنشان کرد: علت اینکه باشگاه حفاری اهواز با پخش زنده بازی موافقت نکرد چه بوده است؟ فکر می‌کنم می‌خواستد جلوی انتشار تصویری حرکات ناشایست تماشاگرانشان را بگیرند که با پخش زنده بازی موافقت نکردند.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به پرتاب بطری آب از سوی هواداران حفاری داخل زمین، گفت: هدف آن‌ها متوقف کردن بازی بود و با این کار پس از پرتاب هر بطری بین پنج تا شش دقیقه بازی متوقف می‌شد. اگر این اتفاقات در شهر اصفهان افتاده بود، چه اتفاقی می‌افتاد و چه انتقادهایی از باشگاه گیتی‌پسند می‌شد؟ به طور کلی چنین رفتارهایی شأن و شخصیت فوتسال را پایین می‌آورد.

تدابیر امنیتی را بیشتر کنید

محمدی اظهار کرد: از کمیته فوتسال تقاضا می‌کنم برای بازی‌های مهم تدابیر امنیتی شدیدی بگذارند که چنین بی‌اخلاقی‌هایی صورت نگیرد؛ مردم اهواز خونگرم و مهمان‌نواز هستند و افرادی که آن روز در سالن حضور داشتند برخی هوادارنماهایی بودند که شأن و شخصیت خودشان را با این اقدام نشان دادند.

وی در رابطه با وضعیت عمومی جسمانی خود، افزود: با گذشت سه روز از این بازی گوشم سوت می‌کشد و احساس سنگینی دارم.

کد خبر 367925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.