کلنگ احداث ۳ پروژه عمرانی در منطقه ۱۴ به زمین زده می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: فردا ( دوشنبه) طی مراسمی با حضور مدیران شهری عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی، ترافیکی و ورزشی در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان آغاز می شود.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کلنگ احداث خیابان منتظر المهدی، ورزشگاه‌های عمان سامانی و ارزنان با هزینه ای بالغ بر ۲۰۹ میلیارد ریال به زمین زده می شود.

وی ادامه داد: احداث خیابان منتظر المهدی به طول ۳۰۰ متر و عرض ۲۴ متر در مقابل حرم حضرت زینب(س) در دستور کار این منطقه قرار دارد؛ برای احداث این پروژه هفت میلیارد ریال و برای آزادسازی آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به احداث ورزشگاه عمان سامانی اشاره کرد و گفت: ورزشگاه عمان سامانی با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع در راستای ارتقا سرانه ورزشی منطقه احداث خواهد شد، ۳۵ میلیارد ریال برای احداث و شش میلیارد ریال برای آزادسازی آن پیش بینی شده است.

شمسی خاطرنشان کرد: ورزشگاه ارزنان با زیربنای ۱۷۰۰ مترمربع نیز در محله کم برخوردار ارزنان احداث می شود، برای این پروژه نیز ۵۳ میلیارد ریال جهت احداث و هشت میلیارد ریال برای آزادسازی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 367919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.