صدا و سیما همچنان قالیباف را شهردار تهران می داند

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با ابراز گلایه از رویکرد صدا و سیما در دفاع از شهردار سابق تهران گفت: این رسانه همچنان آقای قالیباف را شهردار تهران می داند و فرصت دفاع و پاسخگویی به شورا و شهردار فعلی نمی دهد .

به گزارش ایمنا به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید محمود میر لوحی در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورااظهار کرد: اخیرا در برنامه بدون توقف در صداو سیما آقای قالیباف شهردار سابق تهران سخنانی در خصوص بدهی های شهرداری داشتند و امکاناتی در اختیار ایشان قرار داده شد و من با مشورتی که با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه داشتم مقرر شد تذکری از سوی این کمیسیون به صدا و سیما و شهرداری تهران داشته باشم.

وی ادامه داد: موضوع بدهی های شهرداری که ما در شورای پنجم مطرح کردیم بدهی واقعی است.

میر لوحی افزود: با این وجود شهردار سابق همچنان ادعاهای خود را تکرار کرده و با سخنانی سخیف به شهردار متتخب تهران آقای حناچی و نیز آقای نجفی و افشانی و همچنین اعضای شورا تهمت زده اند و لذا از صدا و سیما می خواهیم فرصت دفاع و پاسخگویی را برای شهرداری و شورا فراهم نمایند.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا همچنین اضافه کرد: از صدا و سیما گلایه داریم به این سبب که آنها همچنان آقای قالیباف را شهردار تهران می دانند و تریبون و امکانات در اختیار وی قرار می دهند و در یک هفته دو بار در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنند اما فرصتی به مدیریت شهری فعلی داده نیم شود.

وی ادامه داد: ۵۳۰ پروژه شهری افتتاح می شود اما هیچ خبری در صدا و سیما منتشر نمی شود  پرژوه هایی که در این شرایط فعلی می تواند ایجاد امید و نشاط در جامعه کند!با این وجود فرصتی به مدیریت شهری داده نمی شود.

میر لوحی گفت: از دفتر حقوقی شهرداری تهران نیز می خواهیم اقدام حقوقی و قضایی نسبت به این سخنان انجام دهند.

کد خبر 367907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.