مسابقات کشوری شطرنج "جام شهید همت" شهرضا برگزار شد

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: پنجمین دوره مسابقات کشوری شطرنج "جام شهید همت" شهرضا با حضور ورزشکارانی از هشت استان کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشوری شطرنج "جام شهید همت" این شهرستان اظهار کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۱۱۴ نفر از هشت استان کشور در سالن شهید طحانی شهرضا برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در ۹ دور و به روش سوییسی برگزار شد خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها شاهین لرپری زنگنه، علی صفیری و رضا کوهی هر سه از اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و یونس نیکو از فارس و محمدیاسین دهقان از شهرضا عناوین سوم و چهارم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه "مائده یوسفیان" به عنوان بهترین بانوی این رقابت‌ها شناخته شد تصریح کرد: مهدی رومی‌فرد از شهرضا به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها شناخته شد.

انصاری گفت: بهترین بازیکن زیر ۱۸۰۰ محسن آقایی و بهترین بازیکن زیر ۱۶۰۰ کیارش سلیمی و بهترین بازیکن زیر ۱۴۰۰ سید محمدامین صالح معرفی شدند و محمدحسن اکبرزاده نفر اول پیشکسوتان شد.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران به ترتیب پوریا جمالی، امیرمحمد توکلی و ایلیا طاهری و در همین رده سنی در گروه دختران به ترتیب المیرا مصدق، حوریا رضایی و ریحانه غلامی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: در گروه زیر ۱۲ سال پسران به ترتیب رضا داریوش، فردان خضرپور و نیما آوینی و در بخش دختران این رده سنی نیز فاطمه مشهدی، سارا رییسی و زینب فرخی اول تا سوم شدند؛ این در حالی است که دانیال چاوشی، ماهان کوهی و محسن فرهادی در بخش پسران و نیایش سبزواری، سارینا مصدق و ستایش اسحاقی در بخش دختران عناوین اول تا سوم رده سنی زیر ۱۰ سال را کسب کردند.

انصاری درخصوص نتایج به دست آمده در رده سنی زیر هشت سال این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: در این گروه و در بخش پسران به ترتیب محمدامین زاغیان، فواد آقاسی و سیدعباس فاطمی و در بخش دختران الینا اسحاقی، المیرا احمدی و ثمین آقاسی بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

انصاری گفت: داوری این رقابت‌ها را ۱۵ نفر از داوران این رشته بر عهده داشتند.

وی همچنین از کسب عناوین نایب قهرمانی و سومی کاراته‌کاران این شهرستان در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور خبر داد و افزود: محمد باقر مرادی در وزن ۸۰ کیلوگرم و یاسر زائری در وزن ۹۰ کیلوگرم سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کاراته سبک کیوکوشین‌دن عناوین دوم و سوم رده بزرگسالان را کسب کردند.

کد خبر 367870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.