از افزایش اعتبار توانبخشی بهزیستی تا خطرهای ریزش یک کوه

افزایش ۶۰ درصدی اعتبار توانبخشی بهزیستی، کشف پنج میلیارد عتیقه در پاسارگاد، خطرساز شدن ریزش یک کوه در شهرکرد و مرگ چهار نفر بر اثر گاز منواکسید کربن در کرج مهمترین عناوین بسته خبری امروز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان در شورای اداری استان گیلان، از تنظیم سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده این استان خبر داد و گفت: سند تاب آوری گیلان با محوریت آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و خشونت و نیز اطلس وضعیت بانوان و خانواده این استان نیز براساس توانمندی ها شناسایی و آماده شده است.

افزایش ۶۰ درصدی اعتبار توانبخشی بهزیستی

حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان استان بوشهر از تخصیص ۱۱هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال آینده علاوه بر بودجه مصوب سازمان بهزیستی به حوزه توانبخشی خبر داده و گفت: این اعتبار برای تقویت مراکز غیردولتی، نگهداری و آموزش معلولان و سالمندان، افزایش مستمری، حق پرستاری و گسترش دایره گیرندگان حق پرستاری و فعالیت‌های توانمندسازی معلولان هزینه می شود.

اصفهان؛ کشف کارگاه تولید داروهای نیروزای تقلبی

پلیس آگاهی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه توزیع داروهای نیروزای تقلبی در زمینه پرورش اندام اقدام می کند.

پس شناسایی این فرد، از منزل او مورد بازرسی قرار گرفت که مشخص شد وی قسمتی از منزل خود را به کارگاه تولید داروهای نیروزای تقلبی تبدیل کرده است.

در این عملیات بیش از ۱۰ هزار عدد کپسول خام دارویی ،۸۴ عدد قوطی با درپوش و ۳۸۶ عدد پاکت مخصوص نگهداری مواد نیروزا  با مارک های خارجی جعلی کشف شد.

کرج؛ قاتل خاموش مادر و سه فرزندش

مرکز اطلاع رسانی پلیس استان البرز اعلام کرد که براثر نشست گاز منواکسید کربن یک مادر و سه پسر بچه هشت، پنج و سه ساله او در مهرشهر کرج جان خود را از دست دادند.

شهرکرد؛ خطرساز شدن ریزش یک کوه

صبح امروز بخشی از کوهی در منطقه میرآباد شرقی شهرکرد ریزش و مجتمع مسکونی ولیعصر در خیابان جلال آل احمد این شهر را در معرض خطر رانش کوه قرار داد که ممکن است با این رانش زمین وضعیت ساختمان ولیعصر تخریب شود؛ مسئولان شهری و استانی درحال بررسی موضوع برای تخلیه یا عدم تخلیه ساختمان هستند.

اسفراین؛ دستگیری ۴ نفر حین انتقال مواد مخدر در اسفراین

نیروی انتظامی شهرستان اسفراین طی دو عملیات جداگانه ۱۲ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک را کشف و در این رابطه چهار سوداگر مرگ را دستگیر کرد؛ متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

فارس؛ کشف پنج میلیارد عتیقه در پاسارگاد

ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو، تعداد ۴۲ قطعه عتیقه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

ایلام؛ آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری

عصر امروز در کیلومتر ۱۲ محور ایلام - سرابله (قبل از تونل آزادی)، یک دستگاه اتوبوس بنز با ۴۲ مسافر دچار حریق شد که این آتش سوزی توسط عوامل پلیس‌راه و آتش‌نشانی مهار شد و به کسی آسیب نرسید؛ پلیس‌راه، نقص فنی در سیستم سوخت‌رسانی اتوبوس را علت این حادثه اعلام کرد.

کد خبر 367861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.