دو بانوی ایران در جمع ۵۰ اسکی‌باز برتر جام جهانی سوئد

مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان امروز در بخش مارپیچ کوچک پیگیری شد که بانوان ایران در مسابقه نهایی به کار خود پایان دادند و در بخش مردان نیز مرتضی جعفری راهی مسابقه نهایی شد.

به گزارش ایمنا، در بخش بانوان این مسابقات که مطابق با نظر فدراسیون جهانی، مسابقات انتخابی حذف شده بود، چهار بانوی اسکی‌باز ایران در مسابقه نهایی به رقابت با دیگر اسکی‌بازان پرداختند که در پایان مانش نخست، عاطفه احمدی، فروغ عباسی و مرجان کلهر به ترتیب در جایگاه‌های ۵۳، ۵۵ و ۵۶ قرار گرفتند و راهی مانش دوم شدند اما صدف ساوه‌شمشکی دیگر بانوی اسکی‌باز ایران نتوانست در مرحله اول از خط پایان بگذرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این بخش و پس از برگزاری دو مانش مارپیچ کوچک، عاطفه احمدی در جایگاه ۴۶ و فروغ عباسی در جایگاه ۴۸ قرار گرفتند اما مرجان کلهر در مانش دوم شرکت نکرد.

در بخش مردان نیز مسابقه انتخابی مارپیچ کوچک برگزار شد که سیدمرتضی جعفری در رده‌بندی پایانی عنوان ۴۵ را به دست آورد و راهی مسابقه نهایی شد اما محمد ساوه‌شمشکی نتوانست مانش اول را به پایان برساند. پوریا ساوه‌شمشکی و بهنام کیاشمشکی نیز از به پایان رساندن مانش ناکام ماندند.

مرتضی جعفری از ساعت ۱۱ یکشنبه به وقت سوئد در رقابت‌هایی نهایی مارپیچ کوچک شرکت می‌کند.

ملی‌پوشان ایران پیش از این در بخش مارپیچ بزرگ مسابقه دادند که تنها پوریا ساوه‌شمشکی موفق شد عنوان ۵۶ را به دست بیاورد.

کد خبر 367857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.