امکان تردد برای خودروهادر مسیرهای منتهی به گلستان شهدا همچنان وجود ندارد

در خیابان سجاد و سایر مسیرهای منتهی به گلستان شهدای اصفهان شرایط تردد برای خودروها همچنان امکان‌پذیر نیست، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود مسیرهای دیگری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- ‌شنبه ساعت ۱۹- ترافیک در جنوب پل خواجو مسیر حرکت به سمت چهارراه آبشار قفل شده است.

بر اساس این گزارش، تردد خودروها بر روی پل غدیر به سختی انجام می‌شود، در مسیرهای ورودی و خروجی به این پل ترافیک قابل توجهی وجود دارد، در مسیر پل غدیر به سمت چهارراه آبشار نیز ترافیک بسیار سنگین است.

 در مسیر رفت و برگشت خیابان توحیدمیانی بار ترافیکی پُر حجم است، اما در خیابان کاوه روبه روی پایانه مسافربری امشب ترافیک چندان سنگین نیست، البته در جنوب به شمال این مسیر ترافیک نیمه‌سنگین است.

ترافیک در خیابان‌های آمادگاه و شمس آبادی به دلیل پارک دوبل خودروها سرسام‌آور است، ابتدا و انتهای پل فردوسی در هر دو مسیر رفت و برگشت آشفتگی خاصی در تردد خودروها مشاهده می‌شود.

با توجه به ترافیک سنگین خیابان فردوسی از سمت ورودی چهارراه فلسطین، بهتر است شهروندان این مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب نکنند.

در این دقایق مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی ترافیک سنگینی دارد، اما بزرگراه شهید ردانی پور خلوت و رفت وآمد خودروها به آرامی در حال انجام است.

در روگذر خیابان امام خمینی مسیر حرکت از سمت میدان استقلال به سمت زیرگذر بزرگراه شهید خرازی ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود، ترافیک در مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه حدفاصل خواجو به سمت سی و سه پل نیز سنگین دیده می‌شود.

حدفاصل چهارراه هفتم محرم به سمت خیابان مسجدسید حجم بالای تردد خودروها مشاهده می‌شود، از سمت میدان انقلاب مسیر ورود به خیابان مطهری نیز مشابه این وضعیت را دارد.

کد خبر 367845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.