دولت دست سپاه را برای انجام اقدامات تلافی جویانه باز بگذارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعات موثقی در دست داریم که نشان می دهد این اقدام تروریستی با حمایت کشورهای عرب منطقه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمد علی جعفری، بعد از ظهر امروز شنبه-۲۷ بهمن- در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران یکی و دوتا نیستند، دشمنان حق و اسلام برای جلوگیری از پیشرفت ایران بسیج شده اند.

وی افزود: در مقابل همه نیروهای نظامی ایران شامل بسیج، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش مشغول جلوگیری از اقدامات خرابکارانه و تهدیدات تروریستی اینها هستند و از حدود ۹ سال پیش ماموریت دفاع از مرزهای سیستان و بلوچستان به سپاه پاسداران واگذار و نیروهای سپاهی در این زمینه وارد عمل شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون اقدامات بسیار گسترده‌ای برای انسداد مرز و ایجاد امنیت در منطقه سیستان و بلوچستان انجام گرفته است و مرزهای کشور توسط پاسداران غیور مانند پاسداران لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، بسیج منطقه و نیروی زمینی سپاه پاسداران محافظت می‌شود.

عربستان و امارات مطمئن باشند ما انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت

سردار جعفری تأکید کرد: در طول این چند سال اخیر کشورهای مزدور منطقه به ویژه عربستان و امارات با برنامه ریزی هایی به دنبال ایجاد عملیات‌های انتحاری در جنوب شرق و عبور از مرزهای کشور بودند و فرزندان غیور شما  و نیروهای امنیتی نگذاشتند که مشکلی در زمینه مرزبانی و امنیت مرز ها ایجاد شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:اکثر پاسگاه های مرزی به صورت یک دژ مسحکم درآمده است همین عناصر ضد انقلاب تا کنون چندین مرتبه در یکسال اخیر به این پاسگاه ها حمله کردند، اما هر بار ناکام شدند و با تلفاتی زیاد به عقب  برگشتند.

وی با اشاره به تعداد زیادی از عملیاتهای تروریستی که  پیش از این توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور خنثی شده، گفت: متأسفانه در این حادثه گروهکهای تروریستی با کمک برخی کشورهای خائن موفق به انجام نقشه شوم خود شدند. 

سردار جعفری با متهم کردم مشخص عربستان سعودی و امارات متحده عربی به همدستی با گروهکهای تروریستی گفت: اطلاعات موثقی در دست داریم که نشان می دهد این اقدام تروریستی با حمایت کشورهای عرب  منطقه انجام شده است.

وی از دولت درخواست کرد تا دست سپاه پاسداران را برای انجام اقدامات تلافی جویانه باز بگذارد و اعلام کرد: کشورهای عرب به ویژه عربستان و امارات مطمئن باشند ما انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت.

کشورهای منطقه بدانند صبر جمهوری اسلامی به سر آمده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با انتقاد شدید از دولت پاکستان  و طرح این سؤال که چرا ارتش پاکستان و سازمان امنیتی این کشور  به این گروه ها پناه می دهند و  در برابر جنایت های این گروه سکوت کرده اند؟ گفت: جمهوری اسلامی از این به بعد ملاحظات قبلی را انجام نخواهد داد و برای انتقام از خون این عزیزان مستقیما وارد عمل خواهد شد.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: سازمان اطلاعاتی پاکستان بدون تردید محل اختفا، برنامه ریزی و توطئه‌گری های این تروریست ها را می داند، اما سکوت کرده است.

وی افزود: دولت های خائن عربستان و امارات بدانند صبر جمهوری اسلامی به سر آمده و نظام ما دیگر حمایت های شما از گروهک های تکفیری را تحمل نخواهد کرد و ما انتقام خون شهدای خود را از مزدوران منطقه می گیریم. دولت پاکستان نیز بداند از این به بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعاتی خود از گروهک های تروریستی را بپردازد و این هزینه سنگین خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که به قول امام خمینی(ره) بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود و خون شهید موتور حرکت این حرکت الهی خواهد بود.

وی تأکید کرد: تمام پاسداران و بسیجیان امروز مصمم تر از گذشته آماده برقراری امنیت و انتقام گیری از دشمنان هستند و ما از ارواح طیبه همه شهیدان می خواهیم که ما را در زمینه برقراری امنیت کمک کنند؛ ما تاکنون با دعای مردم انقلابی و مومن و با هدایت های همین شهدا ایستاده ایم و این راه الهی را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 367822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.