مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه اقدامات ویژه برای برگزاری تشییع هر چه باشکوه‌تر شهدا انجام شده است، گفت: امروز همه برای محکوم کردن اقدام کوردلانه تروریست‌هایی که ۲۷ نفر از عزیزترین مردان این شهر و استان را از جمع ما جدا کرد، به صحنه می‌آییم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی ظهر امروز ( شنبه) در برنامه رادیویی «صدای شهر» با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت ۲۷ پاسدار دلیر لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(ع) به مردم شریف اصفهان اظهارکرد: با توجه به اتفاق غم‌انگیزی که در روزهای گذشته رخ داد، شهرداری اصفهان با دستور مستقیم شهردار وارد عمل شد و با توجه به اعلام عزای عمومی توسط استاندار، پرچم‌های شهری به حالت نیمه افراشته درآمده و میادین و چهارراه های اصلی سطح شهر نیز با پرچم‌های عزاداری و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران آذین‌بندی شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با نصب بنرهای اطلاع رسانی، مراسم تشییع و یادبود ۲۷ شهید حادثه تروریستی اخیر را به شهروندان اطلاع رسانی کرده است، افزود: تصاویر شهدا به صورت ویژه در مسیر تشییع (از بزرگمهر تا گلستان شهدا) نصب شده و سایر فضاسازی‌ها در نقاط مختلف شهر به ویژه در مسیر تشییع انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به منظور حمل و نقل تشییع‌کنندگان طبق مصوبه جلسه هماهنگی و ستاد برگزاری مراسم اقدامات لازم را انجام داده است؛ همانطور که در تاریخ کشور سابقه دارد، خون هر شهید برای ما آغاز یک راه و شهدا همیشه نوید دهنده و آغازگر راه‌های جدید بوده‌اند.

حجتی اظهار امیدواری کرد: تمام این اقدامات منتج به برگزاری یک مراسم تشییع باشکوه برای ۲۷ پاسدار عزیز لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(ع) شود.

کد خبر 367781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.