فرهنگ فراجناحی است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: فرهنگ مقوله‌ای فراجناحی است و همه افراد باید در برابر آن احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد ظهر امروز(شنبه) در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی این شهرستان، اظهار کرد: مردم ایران باوجو همه مشکلات اقتصادی و روحی، باحضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان خرجی همه امکانات خود را برای تحمیل انواع فشارها بر مردم ایران بکار گرفتند، برخی افراد ساده‌اندیش و سطحی‌نگر در داخل کشور نیز با آنان همراهی می‌کردند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال فصل جدیدی را در تاریخ انقلاب آغاز کرد، یادآور شد: اگر حضور مردم در این راهپیمایی اندکی کمتر از سالیان گذشته بود، دشمنان اقدامات ضد انقلابی خود را افزایش می‌دادند.

رفیعی‌نژاد اضافه کرد: برخی از دلسوزان انقلاب بعد از فشارهای خُردکننده دشمن در یک‌سال اخیر نگران بودند، اما راهپیمایی عزتمندانه امسال ثابت کرد که دشمنان مردم ایران را نشناخه‌اند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی شهرضا در اسفندماه امسال، تأکید کرد: در این هفته با استفاده از همه ظرفیت‌های هنری و ادبی شهرستان، فرهنگ غنی مردم شهرضا معرفی می‌شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه فرهنگ مقوله‌ای فراجناحی است، یادآور شد: اگر به نیازهای فرهنگی جامعه توجه نشود، فرهنگ بیگانه که با تاریخ و اعتقادات ما همخوانی ندارد، جایگزین آن می‌شود.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه باید نیازهای فرهنگی جوانان و نوجوانان به درستی برآورده شود، اظهار کرد: فرهنگ ایرانی اسلامی آنقدر توانمند است که می‌تواند به همه این نیازها پاسخ دهد، اما باید از نظر کارشناسان توانمند در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 367775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.