"قانون مورفی" هشت میلیاردی شد

هفته‌های آرام آخر سال در گیشه، با عبور ساخته رامبد جوان از مرز هشت میلیارد تومان و فروش مناسب "پارادایس" در سومین هفته متوالی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قانون مورفی" به کارگردانی رامبد جوان، با درآمد حدود ۷۵۰ میلیون تومان در گیشه این هفته، به مجموع فروش هشت میلیارد تومانی در طی شش هفته اکران رسید. در این فیلم، امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت و رامبد جوان حضور دارند.

"پارادایس" به کارگردانی علی عطشانی، در سومین هفته اکران با فروش حدود ۷۰۰ میلیون تومانی به مجموع دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروش در گیشه دست یافت. در خلاصه داستان این فیلم با بازی جواد عزتی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان، آمده است: جواد عزتی، طلبه‌ای جوان و دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا می‌شوند و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند.

"تخته گاز" اثر جدید محمد آهنگرانی با فروش ۳۲۰ میلیون تومان در طی هفته پنجم اکران، با در اختیار داشتن حدود ۱۳۰ سالن نمایش، به مجموع فروش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی رسید. در این فیلم کمدی، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، الهام حمیدی، رز رضوی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، پرستو صالحی، داریوش فرهنگ، نفیسه روشن و امیرعلی تکیه به ایفای نقش می‌پردازند.

"کلمبوس" پس از ۱۰ هفته اکران حدود چهار میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان فروخته است. ساخته هاتف علیمردانی نیز همچون اکثر فیلم‌های در حال اکران، در این هفته با کاهش فروش همراه بود. از بازیگران این فیلم کمدی می‌توان به هانیه توسلی، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و سعید پورصمیمی اشاره کرد.

ساخته پیمان معادی این هفته ۱۴۰میلیون تومان فروخت تا به مجموع فروش شش میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومانی پس از گذشت ۱۰ هفته دست یابد. "بمب؛ یک عاشقانه"، تجربه کارگردانی-بازیگری پیمان معادی است که با بازی لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، صبا گرگین پور، معصومه قاسمی‌پور و... همراه شده و روایت‌گر عشق، محبت، امید، زندگی و ترس از مرگ در روزهای پر اضطراب بحبوحه‌ی جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ زمانی که تهران بی‌وقفه بمباران می‌شد، است.

"مارموز" با درآمد حدود ۱۳۰ میلیون تومان در هفته نهم اکران، از مجموع فروش شش میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان عبور کرد. فیلم جدید کمال تبریزی، مضمون سیاسی در قالبی کمدی دارد و حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی و محمد بحرانی با همراهی گروه موسیقی «بمرانی» در آن ایفای نقش می‌کنند.

اثر حسین قناعت از مجموع ۱۱۵ سالنی که در اختیار دارد، کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد و به مجموع فروش یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان دست یافت. "دزد و پری ۲" در ژانر کودک و نوجوان با بازی امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، شقایق فراهانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ چاپ و مرتضی زارع به همراه یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر و عرفان برزین ساخته شده است.

"ترانه" ساخته مهدی صاحبی، در هفته سوم اکران ۵۰ میلیون تومان فروخت تا به مجموع فروش ۲۲۰ میلیون تومان در گیشه نزدیک شود. در این فیلم اجتماعی الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیر رضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی‌پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان "ترانه" درباره دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌کند و در این مسیر گرفتار افرادی می‌شود که او را تا پای مرگ پیش می‌برند.

"پاستاریونی" با رسیدن مجموع فروش دو میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان در طی ۱۱ هفته اکران، این هفته تنها کمی بیش از ۳۰ میلیون تومان فروخته است. این فیلم در ژانر کودک-خانواده را سهیل موفق کارگردانی کرده و سام درخشانی، بهاره رهنما، گوهرخیراندیش، محمد نادری، کمند امیرسلیمانی، مهتاب ثروتی، امید روحانی، حمیدرضا فلاحی، مهدی باقربیگی و حمید سپیدنام، در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"درساژ" در پنجمین هفته اکران، کمتر از ۴۰ میلیون تومان فروخت و به مجموع فروش ۴۷۰ میلیون تومانی دست یافت. در این فیلم، علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی‌فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان، شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی و نگار مقدم به نقش آفرینی می‌پردازند. در خلاصه این اثر اجتماعی آمده است: گلسا دختری ۱۶ ساله است که به همراه خانواده‌اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می‌کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند. یک روز آنها تصمیم می‌گیرند تا دست به اقدامی هیجان‌انگیز بزنند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره‌ای در پی خواهد داشت...

"اتاق تاریک" در هفته هشتم اکران، به مجموع فروش یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومانی نزدیک شد. ساره بیات و ساعد سهیلی به همراه محمد امامی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، ژیلا دایی و رضا احمدی، در اثر اجتماعی سید روح‌الله حجازی بازی می‌کنند.

از دیگر فیلم‌های حاضر روی پرده‌ای سینما، می‌توان به "مغزهای کوچک زنگ‌زده" به کارگردانی هومن سیدی اشاره کرد که با درآمد ۲۰ میلیون تومانی در هفته هجدهم اکران، به مجموع فروش ۱۲ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان دست یافت. همچنین فیلم‌های "سندباد و سارا" به کارگردانی غلامرضا آزادی و "پیشونی سفید ۲" اثری از سید جواد هاشمی، این هفته کمتر از ۱۵ میلیون تومان فروش در گیشه را تجربه کردند.

کد خبر 367773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.