خبری از باندبازی در فدراسیون قایقرانی نیست

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: اگر می‌خواستم طی سال‌های فعالیت ورزشی ام، به باندبازی فکر کنم، بعد از ۱۶ سال در ورزش دوام نمی‌آوردم.

احمدرضا طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: اردوهای تیم ملی آب‌های آرام حدود یک ماه است شروع شده و از ۲۹ دی ماه هم اردوهای انتخابی تیم ملی برگزار شد که پس از یک هفته استراحت دوباره باید از فردا –یکشنبه ۲۸ بهمن ماه- در اردوی بعدی شرکت کنیم.

وی با اشاره به کم و کاستی‌های موجود در شرایط اردوها، ادامه داد: البته این موضوع طبیعی است چرا که در حال حاضر فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و امیدوارم هرچه زودتر رییس فدراسیون مشخص شود.

طالبیان با بیان اینکه در هفته پایانی به جمع اردوی تیم ملی قایقرانی اضافه ‌شده است، تصریح کرد: به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مینیسک پا، یک هفته مرخصی پزشکی داشتم و به همین دلیل از ابتدا در تمرینات تیم ملی حضور نداشتم که پس از مدتی استراحت و انجام فیزیوتراپی مصدومیتم برطرف شد و مشکلی ندارم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون در پاسخ به اینکه در برخی رسانه‌ها مطرح‌شده بود برای حضور برخی از ورزشکاران در مجمع انتخابی ریاست فدراسیون قایقرانی، باندبازی می‌شود، گفت: از زمانی که وارد تیم ملی بزرگسالان شدم و از ۱۵ سال پیش در مجمع انتخابی ریاست فدراسیون قایقرانی حضور داشتم و در این سال‌ها پایه ثابت مجمع انتخاباتی بوده‌ام.

خبری از باندبازی نیست

طالبیان ادامه داد: خبری از باند و باندبازی در فدراسیون قایقرانی نیست و این موضوع صحت ندارد؛ اگر می‌خواستم طی این سال‌ها به باندبازی فکر کنم، بعد از گذشت ۱۶ سال فعالیت در این رشته، نمی‌توانستم دوام ‌آوردم؛ هر یک از اعضای مجمع انتخاباتی یک رأی دارند و کسی از رأی دیگری خبر ندارد؛ مطرح کردن مافیا برای ورزشکار بی‌معنا است و به نظر این مسائل حاشیه است و از این مسائل دوری می‌کنم.

وی با اشاره به جاری شدن زاینده‌رود طی یک ماه اخیر، خاطرنشان کرد: با اینکه اهل اصفهان هستم، اما فقط به خاطر زاینده‌رود نیمه‌جانی که جاری‌شده است چند روزی است به اصفهان آمده‌ام؛ به خاطر جریان آب زاینده‌رود، نمی‌توان در این رودخانه تمرین کرد، در گذشته به خاطر خط سنگ‌هایی که در بستر زاینده‌رود وجود داشت از شدت جریان آب‌ کاسته می‌شد.

ملی‌پوش اصفهانی قایقرانی اضافه کرد: عمق زاینده‌رود بسیار کم است و قابلیت قایقرانی در این مسیر وجود ندارد؛ جاری شدن مقطعی آب زاینده‌رود، برای اصفهان هیچ فایده‌ای ندارد و اگر قرار است اصفهان سر زنده باشد باید زاینده‌رود همیشه در جریان باشد.

مسئولانی که به فکر ورزش نیستند

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به اینکه در اکثر تورنمنت‌های جهانی و آسیایی توانسته مدال کسب کند، خاطرنشان کرد: در بازی‌های آسیایی گوانگجو، اینچئون و جاکارتا حضور داشتم همچنین در المپیک لندن و ریو هم شرکت داشتم و تمام تلاشم را کردم تا برای کشورم افتخارآفرینی کنم اما متأسفانه مسئولان اصفهان به خصوص مدیران ورزشی این استان از من هیچ حمایتی نکردند.

وی افزود: تا الان چیزی به اسم پاداش، حمایت و یا انگیزه از سمت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ندیده‌ام؛ زمانی که می‌بینم یک ورزشکار به‌عنوان بازیکن ذخیره همراه تیم ملی به مسابقات اعزام می‌شود و مسئولان استانی این ورزشکار به هر نحوی از او حمایت می‌کنند، دل سرد می‌شوم.

طالبیان تصریح کرد: عضو تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام هستم؛ این رشته در انحصار شمال کشور است اما من به عنوان یک اصفهانی توانستم در این رشته ورزشی موفق عمل کنم و در حال حاضر هم کاپیتان تیم ملی قایقرانی باشم؛ از این موضوع ناراحت هستم که مشکلات ورزشکاران اصفهانی به گوش مسئولان اصفهان می‌رسد، اما به روی خودشان نمی‌آورند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو، اظهار کرد: قبل از افزایش چند برابری نرخ ارز می‌توانستم یک پارو با قیمت ۵۰۰ یورو و یک قایق سه هزار یورویی بخرم، اما در حال حاضر با این وضعیت باید برای یک قایق و یک جفت پارو نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان هزینه کنم که نمی‌دانم از کجا باید این مبلغ را تهیه کنم.

کد خبر 367759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.