از منطقه ۸ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: ۱۷ هزار مترمربع از عملیات آزادسازی خیابان سردار شهید حسین صادقی واقع در خیابان امام خمینی(ع) باقی مانده که در سال آینده به اتمام می‌رسد.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: خیابان سردار شهید حسین صادقی ۳۹ هزار متر طول دارد که تاکنون ۲۲ هزار متر آن آزادسازی و ۱۷ هزار متر باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی برای توافق با مالکان پلاک‌های واقع شده برگزار شده است، افزود: انجام عملیات آزادسازی پروژه‌ها نیاز به همکاری و مشارکت مردم دارد و با همکاری آنها می‌توان زمان اجرای پروژه‌ها را کاهش داد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تاکید کرد: در صدد هستیم با همکاری شهروندان سال آینده آزادسازی خیابان سردار شهید حسین صادقی را به اتمام برسانیم.

وی از احداث یک زیرگذر در میدان علیخانی با همکاری مناطق هشت و ۱۲ همچنین سازمان قطارشهری در سال آینده خبر داد و گفت: ایستگاه شهید علیخانی قطار شهری در خیابان بهارستان، یکی از ایستگاه‌های پر تردد منطقه است چرا که در سمت دیگر آن پارک گل محمدی یکی از پارک های بزرگ شهر واقع شده و حجم ترددها در این محور بسیار زیاد است، از این رو مقرر شده یک زیرگذر از میدان شهید علیخانی به سمت پارک گل محمدی احداث شود.

هاشمیان ادامه داد: جلسات کارشناسی این پروژه در حال انجام است و اعتبار مورد نظر نیز در بودجه ۹۸ پایدار شده است تا در سال آینده با همکاری مناطق هشت، ۱۲ و سازمان قطارشهری احداث شود.

کد خبر 367744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.