تکمیل پروژه مرکز همایش‎ها ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مرکز همایش‌های بینالمللی اصفهان پروژه بزرگی است که سالانه بیش از ۳۰ درصد بودجه خالص عمرانی شهر را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: مدتی به دلیل مسائل قبلی و بدهی به پیمانکاران، پروژه غیرفعال شده بود، اما با روی کارآمدن مدیریت جدید شهرداری، به همت شهردار و مدیر منطقه شش بخش اعظمی از بدهی‌ها پرداخت شده و در حال حاضر ۱۶ پروژه در مرکز همایش‌ها فعال است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: متوسط پیشرفت سالن اصلی مرکز، سالن‌های جنبی و محوطه‌های آن که حدود ۷۳ هکتار وسعت دارد تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته و تمام تاسیسات زیربنایی آن از جمله آب، برق و گاز نیز آماده بهره‌برداری است.

مظفر ادامه داد: احداث سالن‌های اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا نیمه دوم سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: در صورتی که کمک‌های قول داده شده از سوی دولت، به صورت صد در صد پرداخت شود، می‌توانیم کل محوطه، مسیرهای ورودی و خروجی همچنین سالن‌های اصلی و جنبی را تا زمان اعلام شده به بهره‌برداری برسانیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان در پروژه مرکز همایش‌ها هزینه شده است، تصریح کرد: ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم تا سالن اصلی و جنبی و محوطه‌های این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد، البته پروژه‌های هتل و مرکز تجاری بزرگ آن نیز با مشارکت بخش خصوصی فعال خواهد شد.

کد خبر 367743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.