ملت  ایران بر پایداری خود در برابر توطئه‌های استکبار جهانی مصمم تر گردید

ملت ایران در غم از دست دادن این عزیزان لباس عزا پوشید اما بر پایداری خود در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران منطفه ای آنان مقاومتر و مصمم تر گردید.

به گزارش ایمنا، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان بیانیه ای  در محکوم کردن آن صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا

حادثه غم انگیز و تأسف بار حمله تروریستهای مزدور و کوردلان وطن فروش به اتوبوس پاسداران جان بر کف و مرزداران رشید میهن عزیزمان که مزورانه با حربه دفاع از حقوق مردم بلوچ و مخفی شدن در پس عناوین عدالت خواهی صورت گرفت باعث شهادت  تعدادی از دلاور مردان این مرز و بوم گردید.

ملت  ایران در غم از دست دادن این عزیزان لباس عزا پوشید اما بر پایداری خود در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران منطفه ای آنان مقاومتر و مصمم تر گردید.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای گرانقدر این حادثه غم انگیز و مردم کشورمان بالاخص هم استانی های عزیز و پرسنل شریف لشکر امام حسین (ع) وآرزوی شفا و بهبودی حال مجروحان ، از مسئولان محترم انتظار داریم با بررسی کامل علل اینگونه حوادث وجلوگیری از بروز مجدد آن  در جهت رفع محرومیت در استانهای مرزی و بالاخص استان سیستان و بلوچستان همت خود را مضاعف گردانندو با آمران و عاملان این حمله ناجوانمردانه برخورد قاطع صورت گیرد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان

کد خبر 367732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.