۴۰ سال با همه وجود جلوی دشمن ایستادیم

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: ۴۰ سال است که با همه وجود جلوی دشمن ایستادیم و قطعاً بدانید که با کمک خدا این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: در ۴۰ سالی که از انقلاب ایران می‌گذرد، تمام ابرقدرت‌ها و شیاطین در رسانه‌ها، ماهواره‌ها و ... تلاش کردند که مردم ایران را فریب دهند، ولی مردم ایران در ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که شیاطین با تمام توان و امکاناتی که دارند، نمی‌توانند انسان متقی را از انقلاب دور کنند.

وی افزود: ملت ما باید امیدوار باشند و بدانند که اگر زیر نظر مقام معظم رهبری راه خدا را بپیمایند، خدا همیشه با آنهاست و هیچ قدرتی نمی‌تواند به آنها ستمی وارد کند و این یکی از برکات تقواست که خدا همیشه همراه ملت ماست.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: ۴۰ سال از انقلاب گذشت و همه شیاطین و ابرقدرت‌ها تلاش کردند و تمان قدرت شیطانی خود را جمع کردند که این انقلاب پانگیرد، چون این انقلاب اگر پیروز شود ظلم و استبداد را ریشه‌کن می‌کند. ولی خدا را شکر جشن اتمام چهلمین سال انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار کردیم و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند، حضور مردم بسیار پرشور و باعظمت‌تر از همه ۳۹ سال قبل بود.

حجت‌الاسلام میردامادی تأکید کرد: ۴۰ سال است که با همه وجود جلوی دشمن ایستادیم و قطعاً بدانید که چون خدا با ملت ایران است، این راه ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانی که آمریکا را به زیر پای خود بکشد و آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر گفت: برادرانی از میان ما برای دفاع از وطن از خانواده خود جدا شده‌اند و برای امنیت ملت رفتند و ۲۷ نفر از این قهرمانان انقلاب در جا تکه‌تکه شدند و بقیه برادرانمان مجروح هستند. این چیزی است که قلب هر انسان باوجدان و باشرف و هر انسانی که انسان باشد را به درد می‌آورد و ما مردم ایران قطعاً در مقابل این جنایت سکوت نخواهیم کرد.

 امام‌جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: رهبر حکیم و بیدارمان پیام راهبردی چهل سال گذشته و چهل سال آینده را صادر کردند و بسیار جامع و کامل از دستاوردهای انقلاب گفتند، نقاط ضعف را شمردند و راهنمایی‌های بسیاری به مسئولان و مردم برای چهل سال بعدی داشتند که بسیار کارساز و کاربردی بود.

حجت‌الاسلام میردامادی تصریح کرد: از رئیس‌جمهور و مسئولین می‌خواهیم که تحت هدایت مقام معظم رهبری گوش خود را باز کنند و برای مملکت تلاش کنند و بکوشند تا بتوانیم در اوج قدرت پرچم انقلاب را به حضرت مهدی (عج) تحویل دهیم.

وی با اشاره به اهمیت مسئله معاد اظهار کرد: اگر ما از قیامت غافل شویم، ممکن است هرگونه خطایی مرتکب شویم.

خطیب جمعه مردم اصفهان با بیان اینکه بارها در قرآن اهمیت قیامت و معاد گوشزد می‌کند،‌ افزود: اعمال خوب و بد ما در دنیا، آینده ما را می‌سازد. اینکه عذاب آخرت ابدی است این بی‌عدالتی نیست بلکه در عین عدالت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میردامادی تصریح کرد: بیان قیامت با این عبارت که "به آنها بگو به خدایم قسم حق است"، نشانه این است که مسئله معاد مسئله مهمی است؛ بنابراین باید خودمان قاضی شویم که در این دنیا چه کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: هیچ موضوعی به‌اندازه معاد در قرآن بیان‌نشده است و این اهمیت مسئله معاد را نشان می‌دهد.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان در خطبه دوم ضمن توصیه به تقوا گفت: برکات تقوا بیش از آن است که بتوانیم بیان کنیم. یکی از برکات تقوا این است که شیطان نمی‌تواند انسان متقی را فریب دهد. آنهایی که فریب شیطان را می‌خورند، به دلیل فاصله گرفتن از تقواست.

کد خبر 367718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.