مردم چادگان عادلانه از منابع بودجه بهره‌مند نمی‌شوند

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: اقتصاد وابسته به نفت باید اصلاح شود و اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد. عدالت و مبارزه با فساد باید در نظر باشد زیرا طهارت اقتصادی باعث مشروعیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز ( جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: برای ظهور امام زمان(عج) نشانه‌هایی گفته شده است، اما مقدمات برای ظهور لازم است و تا موانع برطرف نشود ظهور میسر نخواهد شد.

وی افزود: یکی از مقدمات تشکیل حکومت الهی است و این حکومت زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد و باید هم مردم و هم مسؤولان از این حکومت محافظت کنند.

امام جمعه چادگان با اشاره به این‌که نشانه‌هایی در مردم آخرالزمان است افزود: شباهت مردان به زنان و بر عکس که هر دو مورد لعنت خداوند هستند، زنانی برهنه و عریان و آرایش غلیظ می کنند و هم  بر زین سوار می‌شوند که مصداق آن موتور سواری و دوچرخه سواری است.

وی با تاکید بر این که اگر احکام الهی رعایت نشود فساد فراگیر می شود افزود: دیگر نشانه ظهور این است که مساجد خالی از نمازگزار می‌شود و امانت از بین می رود، باید مواظب و آگاه باشیم.

سلیمانی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان چادگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انقلاب هرچه پیش می‌رود مسیرش سخت تر و ناهموار می‌شود و فشارها و تحریم دشمنان بیشتر خواهد شد. مردم با همه مشکلات با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن قلب امام زمان (عج) را شاد کردند.

وی با اشاره به دو مورد از بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر علم و پژوهش گفت: طبق این بیانیه باید از جوانان با استعداد و دارای پتانسیل استفاده کرد. اخلاق و اقتصاد نیز از توصیه‌های همیشگی رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه چادگان گفت: اقتصاد وابسته به نفت باید اصلاح شود و اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گیرد، عدالت و مبارزه با فساد باید در نظر باشد زیرا طهارت اقتصادی باعث مشروعیت است.

وی افزود: بودجه باید در استان و شهرستان‌ به صورت عادلانه تقسیم شود مردم شهرستان چادگان زحمت می‌کشند، اما بهره کافی از منابع بودجه را در اختیار ندارند.

سلیمانی با اشاره به حمله تروریستی به مدافعان وطن که موجب شهادت ۲۷ نفر از پاسداران رشید لشکر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان شد افزود: شهادت این پاسداران رشید و دلاور را به خانواده معظم این شهدا و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 367712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.