مشکلات را با حرکت لاک‌پشتی نمی‌توان برطرف کرد

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: با توجه به تحریم‌ها با حرکت لاک‌پشتی مشکلات مردم حل نمی‌شود باید طرحی نو پیاده کنیم و متناسب با موقعیت کشور مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وفاداری به آرمان‌های نظام و انقلاب و رسیدن به هدف متعالی که دارند بود.

وی افزود: حضور و عظمت مردم در حدی بود که حتی رسانه‌های لال و کنگ را به زبان آورد و ناچار شدند زبان به تمجید این واقعه بزرگ باز کنند.

امام جمعه گلپایگان ادامه داد: حضور مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود زیرا درسال‌های اخیر و به ویژه در ماه‌های اخیر دشمنان تلاش بسیار وسیع و فتنه‌های گوناگونی داشتند که مردم را برای حضور در راهپیمایی دلسرد و ناامید کنند و بتوانند بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند.

وی گفت: با فشار تحریم می‌خواستند مردم را در تنگنا قرار دهند تا در مقابل نظام و دولت بایستند، اما مردم با بصیرت و آگاهی فتنه‌ها را تشخیص دادند.

کرامتی با اشاره به این‌که مردم با تمام مشکلات و چالش‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و این نشان دهنده شکست سیاست‌ها و توطئه‌ها و محاسبات استکبار جهانی بود افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب دشمنان مردم ما را هنوز پس از ۴۰ سال به خوبی نشناختند.

وی گفت: حضور مردم رسالت مسؤولین و کارگزاران نظام را سنگین‌ کرده است، به همه آنها گوشزد می‌کنیم با مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر و با به کارگیری جوانان و استفاده از ظرفیت درون کشور و با اتکای ظرفیت‌های مادی و معنوی درونی قدم‌های بسیار محکم‌تری را برای رفع مشکلات مردم بردارند.

امام جمعه گلپایگان افزود: با توجه به تحریم‌ها با حرکت لاک‌پشتی مشکلات مردم حل نمی‌شود باید طرحی نو پیاده کنیم و متناسب با وضعیت کنونی کشور مشکلات را برطرف سازیم.

وی با اشاره به بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب افزود: در این بیانیه نکات بسیار مهمی را به مردم و مسؤولین و جوانان تأکید کردند. راه برون رفت از مشکلات کنونی و برای رسیدن به اهداف بلند نظام این است که به راهکارهای رهبری توجه کنیم.

کرامتی گفت: بیانبه رهبر معظم انقلاب برنامه ۴۰ سال آینده نظام است و برای پیمودن ۴۰ سال آینده و برداشتن گام‌های بلند دیگر، نیازمند سیاست‌ها و راهکارهای مهم هستیم.

وی با اشاره به این‌که در سخت ترین شرایط تحریم به سر می‌بریم افزود: دشمنان اعتراف داشتند تحریم‌های شکننده تری را علیه ملت ایران طراحی خواهیم کرد.

امام جمعه گلپایگان گفت: گر چه در حال عبور از گردنه‌های دشواری هستیم، اما برای ۴۰ سال آینده نظام باید از منویات رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم و باید خودمان را برای رسیدن به قله‌های بلند سعادت و پیشرفت مجهز سازیم.

وی با اشاره به این‌که به اقتصاد متکی به نظام توجه شود افزود: مردم زیر بیرق اسلام و امام حرکت کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند. جوانان فرهیخته و برومند کشور باید گام‌های بزرگی را برای انقلاب بردارند.

کد خبر 367711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.