مردم بهترین پاسخ را به توطئه دشمنان دادند

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: مردم بهترین پاسخ را با حضور حماسی و پر شور خود در راهپیمایی به توطئه دشمنان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با مشارکت و حضور حداکثری مردم برگزار شد که نسبت مشارکت در این صحنه نسبت به گذشته علیرغم توطئه‌های متعدد دشمنان بیشتر بوده و مردم بهترین پاسخ را با حضور حماسی و پر شور خود در راهپیمایی به توطئه دشمنان دادند.

وی افزود: این حضور حماسی مردم بالاترین و مهمترین قطعنامه علیه دشمنان بود که موجب اقتدار نظام و سرکوبی دشمنان و ناامیدی آن ها از این همه برنامه ریزی و تلاش برای جلوگیری از حرکت مردمی برای جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی شد و باید دشمنان عشق مردم به نظام و ولایت را بیش از پیش بدانند و به توطئه‌های خود علیه این نظام مقتدر و ملت بزرگوار پایان بدهند.

امام جمعه تیران و کرون با اشاره به تلاش‌های گسترده آمریکا برای جلوگیری از جنش ۴۰ سالگی انقلاب تصریح‌ کرد: این جشن در کمال آرامش و امنیت و همچنین توام با مشارکت عمومی برگزار شد و اگر چه مردم در شرایط سخت اقتصادی بودند اما این وضعیت را به پای نظام نگذاشته و برای حمایت از کشور و انقلاب به صحنه‌های راهپیمایی آمدند.

وی ادامه‌ داد: مردم برای نظام، خون شهدا و تلاش‌ها و رشادت‌هایی که برای پیروزی و تداوم این انقلاب صرف شده ارزش می گذارند و دشمنان و توطئه‌های آن‌ها را نسبت به براندازی نظام و پیگیری اهداف شومشان می‌شناسند و از این جهت هوشیارانه عمل می‌کنند.

حجت الاسلام رشیدیان بر خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: مسوولان نسبت به وضع این مردم همیشه در صحنه مسوولیت دارند و باید برای رفع مشکلات زندگی آن ها و معیشت و ساماندهی اقتصادی کشور تلاش و برنامه ریزی جدی داشته باشند.

وی یادآور شد: باید نیازهای جامعه را در نظر گرفت و تمام سعی را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی بکار بگیریم تا اینکه شاهد رشد و پیشرفت جامعه باشیم و رضایت مردم نیز کسب شود.

امام جمعه تیران به حمله تروریستی اخیر و شهادت نیروهای سپاه اشاره کرد و گفت: فعالیت های تروریستی با حمایت اسراییل و آمریکای جنایتکار و حمایت عربستان در دنیا انجام می‌شود که یکی از آن‌ها در کشور ما و با شهادت نیروهای سپاه همراه شد که تمامی این اتفاقات ناشی از شکست های پی در پی دشمنان و همراهان آن‌ها است.

وی افزود: دشمن فرصت طلب که در مقاطع زمانی دیگر شکست خورده و نتوانست در ۲۲ بهمن به اهداف خود برسد این حمله و اقدام ضد انسانی را انجام داد که حتما جواب آن را خواهد گرفت و بی نتیجه نمی ماند و سران این حرکت به جزای رفتار خود خواهند رسید.

وی یادآورشد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه فعالیت خود را ادامه می دهند و چنین رفتارهایی مانع فعالیت آن ها نخواهد شد و با افتخار جانفشانی می‌کنند و جلوی این حرکت های ضدانسانی را با حضور و اقتدار ملی می‌گیرند و مردم حامی نیروهای مسلح هستند.

کد خبر 367708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.