رمز ماندگاری انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه و رهبری الهی و ایستادگی در برابر استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود با اشاره به حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور حماسی پیام های متعددی برای دوستان و دشمنان داشت که مهمترین آن پیام قدرت، عظمت و اتحاد ملت ایران بود.

امام جمعه بادرود گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بخش جمهوریت نظام اسلامی را تقویت کرد و مردم سالاری حقیقی را به نمایش گذاشت.

قاسمی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در این چهل سال را همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی پیروی از ولایت فقیه و رهبری الهی و ایستادگی در برابر استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار برشمرد.

قاسمی با تبیین اینکه مشکلات با تکیه بر ظرفیت داخلی حل می شود بیان کرد: ملت ایران راه رفع مشکلات را زانو زدن در برابر کفار و بیگانگان و سازش نمی داند.

وی اظهار داشت: بعد از وظیفه شناسی و نمایش بصیرت مردم حال نوبت مسئولان است که در رفع مشکلات ملت ایران رسالت خود را به درستی انجام دهند.

خطیب جمعه بادرود افزود: مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی و بی تدبیری ها گلایه دارند و خواستار توجه و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی هستند

وی با تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در آستانه دهه پنجم انقلاب ادامه داد: در این بیانیه وضعیت حال و رسالت آینده به درستی ترسیم شد و وظیفه اصلی برای گام های آینده را نیر بر دوش جوانان گذاشتند.

امام جمعه بادرود یادآور شد: حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان نشان از خوی وحشی دشمنان و معاندان دارد ولی ملت ایران تحت هیچ شرایطی از آرمان های خود دست برنمی دارد.

کد خبر 367704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.