با بصیرت و هوشیاری در برابر نقشه‌های استکبار جهانی ایستادگی کنیم

نطنز- امام جمعه نطنز گفت : باید همواره با بصیرت و هوشیاری در برابر نقشه‌های استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر نطنز ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم تماشایی و باشکوه بود، جمهوری اسلامی متعلق به مردم و خدمتگزار آن هاست، این مردم ۴۰ سال جمهوری اسلامی را حفظ و دشمنان را مایوس کردند. حضور مردم در صحنه ضامن عزت و بقای نظام است. نمی توانیم برای این که برخی اجناس ارزان شود، نوکر و اسیر آمریکا باشیم و تن به ذلت دهیم. ملت ایران در مقابل آمریکا می ایستد و به امید خدا پیروز هم خواهد بود.

وی گفت: ماهها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با بهره گیری از تمامی امکانات خود به ویژه فضای مجازی، ماهواره‌ها و سایر رسانه‌ها و مراکز تبلیغی و ضد انقلاب خارج نشین و حتی غفلت زدگان داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی سمپاشی کرد اما حضور مردم انقلابی تمام توطئه ها و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

امینی  در ادامه خطبه با اشاره به بیانیه مهم  مقام معظم رهبری گفت: این بیانیه مهم در فصل جدید از زندگی نظام جمهوری اسلامی بسیاری از مسائل مهم و اساسی انقلاب اسلامی را به اقشار جامعه به ویژه مسئولان و مدیران نظام گوشزد کرد.
وی افزود: ضرورت دارد این بیانیه توسط انقلابیون جمله به جمله برای نسل جوان که مخاطب اصلی آن بود تبیین و تشریح گردد.

خطیب نماز جمعه نطنز در ادامه به چند نکته بیانیه مهم مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ملت ایران علی رغم تمامی وسوسه‌ها، اهداف و آرمان هـای انقـلابی خـود را در طـول ۴۰ سـال حفـظ کرد. انقلاب دینی مردم ایران در دورانی به پیروزی رسید که کل جهـان در میان دو ابر قـدرت شـرق و غرب تقسیم شـده بود انقـلاب اسـلامی قدرتمـند، اما مهربان و با گذشت و حتی مظلوم بوده است.

وی ادامه داد: مخاطب قـرار دادن جـوانان در فـصل جدید از زنـدگی جمهوری اسلامی و بیان ضرورت شناخت تجربیات گذشته، تبیین فرصت‌های ارزشمند موجود در کشور، تـوصیه بـه حـفـظ کـردن امیـد بـه آینده و توصیه مهم به نیروی جوان در محورهایی شامل علم و پژوهش، معنویّت واخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی؛ هم‌چنین عزّت ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی از نکته‌های مهم بیانیه مقام معظم رهبری بودند.

امینی با محکوم کردن حمله انتحاری تروریست ها در به شهادت رساند جمعی از مرزبانان سپاه در محور زاهدان-خاش اظهار داشت: بنده نیز مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ خود را با بازماندگان ابراز می‌دارم و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و برای شهیدان رحمت، مغفرت الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

امام جمعه نطنز تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی همیشه توطئه‌ها و نقشه‌های زیادی برای نابودی ملت ایران کشیده‌اند، بنابراین نباید از دسیسه‌هایشان غافل شویم بلکه باید همواره با بصیرت و هوشیاری در برابر نقشه‌های آنان ایستادگی کنیم.

کد خبر 367703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.