حمله موشکی سپاه می تواند انتقام مناسبی باشد

یکی از فرماندهان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور نیروهای نظامی استان اصفهان در همه عرصه های دفاع از حریم ولایت و وطن یکی از بارزترین ویژگی‌های مردم اصفهان است و کمتر جمعی از شهدا پیدا می شود که شهید اصفهانی در آنها نباشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین شاه نظری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا پیرامون حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که باعث شهادت تعداد زیادی از پاسداران اصفهانی شد، اظهار کرد: رزمنده های زیادی از استان اصفهان در سرتاسر کشور فعالیت می کنند و در تمام حوادث تروریستی که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان می شود، نام شهدای اصفهانی به چشم می خورد.

وی افزود: مردم اصفهان و رزمنده هایشان در تمام صحنه هایی که دفاعی از وطن صورت می گیرد حضور دائمی و فعال دارند و این شهدا افتخار آفرینان اصفهان اند.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وجه تشابه شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شباهت قابل توجهی میان این شهدای گرانقدر و شهدای مدافع حرم وجود دارد و تمام این شهدا جان خود را برای یک آرمان و ارزش واحد فدا کردند.

بهترین پاسخ مردم؛ صبر و حضور همه جانبه در مراسم تشییع

شاه نظری ادامه داد: پاسخ مردم به عاملان این حادثه جنایتکارانه و تروریستی صبر و استقامت و حضور همه جانبه در مراسم تشییع پیکر این شهدا است و مردم ایران برای قدردانی از خانواده های شهدا آنها را تکریم خواهند کرد.

وی اضافه کرد: وظیفه نیروهای مسلح و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبال پاسخ به عاملان این جنایت حرکت نظامی سخت و کوبنده است و حمله موشکی نیروهای سپاه می تواند انتقام مناسبی از این جنایت تروریست ها باشد.

کد خبر 367679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.