ملت با حضور گسترده در تشییع شهدا، پاسخ محکمی به دشمنان خواهد داد

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه امام صادق (ع) گفت: مردم با حضور گسترده خود در تشییع و تدفین شهدا پاسخ محکمی به عاملان این حادثه تروریستی خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که باعث شهادت تعدادی از نیروهای سپاه اصفهان شد اظهار کرد: شجره طیبه اسلام و ایران اسلامی نیاز به آبیاری دارد و خون شهدای این حادثه تروریستی درخت طیبه و پاک انقلاب اسلامی را آبیاری می کند.

وی افزود: شهادت این فرزندان خدوم ملت ایران در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی نشان دهنده این است که فرزندان انقلاب اسلامی وظیفه خود را برای حفظ آرمان های امام و رهبری به خوبی شناخته اند و به آن عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه امام صادق (ع) با بیان اینکه مردم شریف اصفهان می توانند با قدردانی از خانواده شهدا تدوام بخش این راه باشند تصریح کرد: بی شک این حادثه تروریستی، انتقام استکبار جهانی و غرب جنایتکار از ملت ایران به دلیل حضور همه جانبه در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

رمضانی ادامه داد: دشمنان دوست ندارند که شاهد شادی ملت ایران باشند و به همین دلیل این حادثه تروریستی را ترتیب دادند که شیرینی راهپیمایی عظیم و میلیونی ۲۲ بهمن در کام مردم ایران ماندگار نشود.

وی در پایان اضافه کرد: طبق فرموده حضرت امام(ره) «ملت ما را اگر بکشند هم، ملت بیدارتر، هوشیارتر و بصیرتر می شود.»

کد خبر 367678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.