جشنواره صنایع دستی آیات برگزیدگان خود را معرفی کرد

دبیر جشنواره آیات برگزیدگان این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا اختتامیه جشنواره آیات امروز _پنجشنبه ۲۵ بهمن_ برگزار شد محمد قلمکاریان ، دبیرجشنواره آیات صنایع دستی در این مراسم برگزیدگان رامعرفی کرد و گفت: در بخش هنر بافت جلال ابراهیم زاده از اصفهان رتبه نخست را کسب کرد و ناهید معقولی و توران اقوام کرباسی هر دو از اصفهان عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند و فریبا ابوالقاسمی و فرحناز کرک یراق شایسته تقدیر اعلام شدند.
قلمکاریان افزود: در هنر سفال نیز هیچ اثری به عنوان رتبه اول و دوم معرفی نشد و ریحانه کهنگیان از اصفهان موفق به عنوان سومی جشنواره شد و ساسان بهادری از خراسان شمالی نیز شایسته تقدیر معرفی شد.
وی گفت: برگزیدگان هنر چوب این جشنواره در دو بخش معرق و منبت معرفی شدند. در بخش منبت مریم کشتکاروندی از البرز، مسلم زارع مهرجردی از یزد و مرضیه ارمانی از ایلام به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
دبیر جشنواره افزود: مریم امین الرعایا از اصفهان در بخش هنر معرق با چوب مقام اول را کسب کرد و امین همتی از فارس و فاطمه مسیبی از چهارمحال و بختیاری به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی همچنین با بیان اینکه هفت نفر در بخش چوب شایسته تقدیر اعلام شدند و سید فرهاد پاکنژاد نیز در بخش مجسمه چوبی حجم سازی یه صورت ویژه تقدیر شد گفت: در بخش فلز کی قباد بذرافشان و مجید ملک زاده هر دو از اصفهان عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و شهرام رجایی، داوود جعفری قلعه شوری و بابک خویی همگی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
وی افزود: هشت اثر در این بخش شایسته تقدیر اعلام و نیز استاد راعی به صورت ویژه تقدیر شد و ۲۰ نفر از برگزیدگان چهار بخش هنری بافت، فلز، سفال و چوب شایسته تقدیر اعلام و از آن ها تجلیل شد.
قلمکاریان گفت: نمایشگاهی از آثار برگزیده در مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان برپا شده و هنرمندان برگزیده جشنواره ملی صنایع دستی آیات آن در مستند صندلی تجربه در شبکه استانی اصفهان معرفی خواهند شد.

کد خبر 367669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.