قفل ترافیک در حاشیه شمالی و جنوبی رودخانه زاینده رود

مسیر رفت و برگشت حاشیه شمالی و جنوبی رودخانه زاینده رود حدفاصل پل فلزی تا پل فردوسی پارک حاشیه ای خودروها باعث قفل ترافیک و حرکت لاک پشتی خودروها شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- ‌پنج‌شنبه ساعت۱۹- داشتن سرعت بالا و رعایت نکردن فاصله طولی باعث تصادف دو دستگاه خودرو سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه صفه و ایجاد ترافیک سنگین در این محور شده است.

بر اساس این گزارش، رفت و برگشت خیابان آبشار حدفاصل چهارراه آبشار تا میدان خواجو به دلیل انجام عملیات عمرانی شرکت آب وفاضلاب و پارک‌های حاشیه‌ای یکی از مسیرهای بسیار شلوغ این لحظات شهر اصفهان است که توصیه می‌شود چنانچه قصد سفر به این نقطه از شهر را دارید، از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنید.

ترافیک خودروها در مسیر رفت و برگشت حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا چهارراه تختی سرسام‌آور است، همچنین طول خیابان جی حدفاصل تقاطع بزرگراه شهیدصیاد شیرازی تا میدان احمدآباد شاهد حجم بسیار بالای خودروها هستیم.

آشفتگی در تردد خودروها را معمولاً در میدان قدس مسیر ورود به سمت خیابان علامه مجلسی می‌توان مشاهده کرد، در این مسیر رانندگان از هر روزنه‌ای برای ورود به خیابان استفاده کرده و با تغییر مسیرهای ناگهانی باعث ایجاد ترافیک سنگین می‌شوند.

در خیابان پروین اعتصامی حدفاصل تقاطع دشتستان تا تقاطع خیابان جی شاهد کُندی حرکت خودروها هستیم، همچنین مسیر شمال به جنوب میدان بزرگمهر یکی دیگر از مسیرهای پُرترافیک این دقایق است به طوری که حرکت خودروها از زیرگذرآقاخانی تا میدان بزرگمهر بسیار کُند صورت می‌گیرد.

در حال حاضر رفت و آمد خودروها در خیابان‌های مرکزی شهر روان است، اما به طور معمول حدود دو ساعت آینده پیک ترافیک در این خیابان‌ها خواهد بود، بنابراین برای داشتن آرامش در انجام سفر شهری خود، بد نیست اتوبوس یا تاکسی را به استفاده از خودرو شخصی ترجیح دهید.

کد خبر 367665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.