اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای مدافع وطن در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: هر گونه توقف و تردد خودروها از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۷ بهمن ماه در میدان بزرگمهر به سمت چهار راه آبشار، چهار راه آپادانا، خیابان سجاد، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و میدان بسیج به سمت گلستان شهدا نیز ممنوع خواهد بود.

مختار درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از نیروهای مخلص لشکر ۱۴ امام حسین (ع) سپاه پاسداران استان اصفهان در حادثه تروریستی زاهدان اظهار کرد: برابر تدابیر صورت گرفته به منظور برپایی هر چه با شکوهتر برگزار شدن مراسم تشییع این شهدای گرانقدر محدودیت‌های ترافیکی در معابر شهری شهر اصفهان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در شهر اصفهان را  این گونه اعلام کرد: بر این اساس هرگونه توقف و تردد خودروها از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۷ بهمن ماه در میدان بزرگمهر به سمت چهار راه آبشار، چهار راه آپادانا، خیابان سجاد، میدان شهید لاوی  و خیابان بسیج به سمت گلستان شهدا نیز ممنوع خواهد بود؛ بنابراین مسیرهای منتهی به مسیر تشییع پیکر شهدا نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

درخشان ادامه داد: از شهروندان گرامی انتظار داریم ضمن همکاری با ماموران پلیس راهور از تردد درخیابان های اعلام شده در زمان تشییع شهدا خودداری کرده و سعی کنند از مسیر های جایگزین استفاد نمایند.

معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان اضافه کرد: از شهروندان درخواست کرد برای شرکت در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت لشکر ۱۴ امام حسین(ع) از  سرویس هایی که توسط شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان برای این منظور تعیین شده، استفاده کنند و از آوردن خودروهای شخصی به مسیرهای اعلام شده خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان  یک بار دیگر  شهادت پاسداران مدافع وطن را به مردم شریف و شهید پرور اصفهان، فرماندهان و پاسداران گرانقدر سپاه استان و خانواده‌های گرامی این شهدا تسلیت گفته و برای مجروحان حادثه طلب عافیت می‌کنیم.

کد خبر 367660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.