حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان کار آمریکا است

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی که در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد، عاملی جز آمریکای جنایت کار نداشت و آمریکا باید منتظر پاسخ محکم و کوبنده ملت ایران باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علاء الدین بروجردی ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از شهدای اصفهانی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: در سال ده ها مورد از این دست توطئه ها توسط نیروی‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در کشور خنثی شده که اخبار این عملیات‌ها برای حفاظت از اطلاعات نظامی نیروهای ایرانی منتشر نمی شود.

وی افزود: اتفاق افتادن چنین حادثه‌ای نشان دهنده این است که دشمن به صورت مستمر در حال سعی و تلاش برای ضربه زدن به مردم ایران اسلامی است و هر راهی را برای به چالش کشیدن امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران امتحان می کند و از کشتن مردم بی گناه و فرزندان آنها ابایی ندارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی خاطر نشان کرد: انگیزه اصلی دشمن برای انجام این حادثه تروریستی تضعیف کردن روحیه ایرانیان پس از حضور همه جانبه و استقبال همگانی از مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و دشمن خواست از ملت ایران که با حضور در راهپیمایی نفرت خود از استکبار جهانی را نشان دادند، انتقام بگیرد.

بروجردی در پایان اضافه کرد: ما ملتی هستیم که شهادت بخشی از زندگی ما است و این گونه جنایت ها هیچ تاثیری در اراده پولادین ملت ایران نخواهد گذاشت.

کد خبر 367648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.