انتقام سختی از تروریست‌های تکفیری گرفته خواهد شد

نطنز- رییس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی انتقام سختی از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان آنها خواهند گرفت.

در پی حادثه تروریستی  که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، مرتضی صفاری نطنزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با تسلیت به خانواده شهیدان مدافع وطن و محکومیت شدید این حادثه سبعانه تروریست های بد نام اظهار کرد: شهادت جمعی از مدافعان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط شب پره‌های کوردل در حادثه تروریستی موجب عزادار شدن و حزن و اندوه ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: بدون تردید این اقدامات ذلیلانه که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب و حضور پر شکوه و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیروزی‌های قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در مقابل استکبار جهانی صورت گرفته است، حاکی از درماندگی و استیصال شیطان بزرگ و عوامل مزدور منطقه‌ای آن و به خصوص تروریست‌های تکفیری دست پرورده آنها است. 

وی گفت: آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی و مزدوران منطقه‌ای آنها بدانند که این ملت انقلابی پای نظام و انقلاب خود محکم و استوار با وحدت و همدلی ایستاده است و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته خنثی کرده و انتقام سختی از این تروریست‌های تکفیری و ارباب‌هایشان خواهند گرفت.

صفاری نطنزی تاکید کرد: آمریکا و کشورهای منطقه در عراق و سوریه شکست سختی را متحمل شدند و بعد از این شکست، امکانات منطقه‌ای خود و باقیمانده شکست‌ خورده داعش را به کشور افغانستان و پاکستان منتقل کرده‌اند، به همین دلیل شاهد برخی حوادث تروریستی در شرق کشور هستیم.

به گزارش ایمنا، چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری مورد حمله قرار گرفتند که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شده اند.

کد خبر 367625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.