آمار شهدای اصفهانی حادثه تروریستی تا این لحظه

مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: از مجموع ۳۹ نفری که در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند، آمار تا کنون هفت نفر از استان اصفهان هستند و زخمی‌ها به دلیل جراحات بالا تحت مراقبت ویژه هستند.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با محکوم کردن حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ملت شریف ایران مطمئن باشند که عاملان این حادثه تروریستی پاسخ سخت و کوبنده ای از جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهند کرد.

وی افزود: ملت ایران تا پای جان برای مقابله با دشمنانی می‌ایستند که حتی از کشتن فرزندان این مرز و بوم ابایی ندارند و هفت نفری که از استان اصفهان در این حادثه شهید شده اند در واقع افتخار آفرینان اصلی اصفهان هستند.

مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه زخمی‌ها به دلیل جراحات بالا تحت مراقبت ویژه هستند گفت: از مردم شریف ایران و به خصوص مردم اصفهان خواستاریم که برای بهبود وضعیت مجروحان این حادثه دعا کنند.

حسینی ادامه داد: طبق اطلاعاتی که در حال حاضر در دسترس است، شهرستان های سمیرم و شهرضا نیز در این حادثه شهید داشته اند و چهار تن شهدای این حادثه تروریستی از شهرستان اصفهان بوده است.

وی در پایان اضافه کرد: تاکنون دستوری از سوی مقامات مافوق برای اعلام نام شهدای استان اصفهان به ستاد اصفهان ابلاغ نشده است و نام و مشخصات این شهدای بزرگوار متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 367611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.