پروژه پردیس هنر آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: پروژه پردیس هنر آبشار در حاشیه زاینده‌رود محل قبلی شهر بازی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه پردیس هنر آبشار یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای و شاخص شهر اصفهان محسوب می شود که از سال ۹۵ کلنگ‌زنی شد و اکنون آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه پروژه در دهه اول اسفندماه به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد افزود: بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه که ۷۵ هزار مترمربع وسعت دارد هزینه شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: پارکینگی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با ظرفیت حدود ۳۰۰ خودرو نیز برای پردیس هنر پیش بینی شده است.

برکت خاطرنشان کرد: در پروژه پردیس هنر ویژگی‌های خاصی وجود دارد، یکی از شاخص های آن احداث یک سالن آمفی تئاتر روباز با گنجایش حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر جمعیت است که می‌توان از آن برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی و جشن‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در این پردیس ۶۵۰۰ اصله درخت کاشته شده است اظهار کرد: کاربری‌هایی شامل گلخانه و پارک سرپوشیده شبیه باغ گلها و همچنین کاربری های فرهنگی شامل موزه احجام، پارک بازی کودکان با روحیه مینیاتور برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 367605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.