همسو شدن مردم با دولت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که انقلاب و نظام در وجود آنان رسوخ دارد و ملت ایران همچنان پایبند به نظام و آرمان‌های بزرگ انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی امروز (پنج شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: هنوز عطر و بوی دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه در فضای کشور و به تبع آن در شهرستان خوانسار باقی مانده است.

وی افزود: مردم شهرستان خوانسار علیرغم برودت هوای زمستانی با حضور پرشور خود که نسبت به سال‌های گذشته طبق آمار افزایش داشته است سنگ تمام گذاشتند و این نشان دهنده این است که انقلاب و نظام در وجود مردم رسوخ دارد و ملت ایران همچنان پایبند به نظام و آرمان‌های بزرگ انقلاب هستند.

فرماندار خوانسار گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه به تمام یاوه گویی‌های استکبار جهانی و نوکران آنان در منطقه پشت پا زدند.

وی با بیان این‌ که باید صراحت لهجه، شفافیت سازی و وجدان کاری سرلوحه کار مدیران ادارات قرار گیرد گفت: مدیران باید اخلاق مدار، منصف و متدین باشند تا جامعه به سمت مسیری که رهبر معظم انقلاب تدوین کرده پیشرفت کند و شاهد موفقیت روز افزون در دولت تدبیر و امید باشیم.

کمالی تأکید کرد: امروز آماج هجمه‌ها از سوی دشمن به دولت جمهوری اسلامی وارد می‌شود، اما برخی با ناآگاهی با دشمنان همسو شدند. اگر مردم با دولت و نظام همسو باشند شاهد خنثی شدن توطئه‌های دشمن خواهیم بود.

وی با بیان این‌ که در دهه فجر امسال ۳۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید خاطرنشان کرد: فاز چهارم خط انتقال پروژه گلساز به قودجان، تیدجان و شهرک یاسر کلنگ زنی شد که با بهره‌برداری این پروژه آب شرب سالم و پایدار از محل تصفیه‌خانه خوانسار به این سه منطقه انتقال داده می‌شود.

فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: اعتبارات طرح فراگیر ۳۹۰ میلیون تومان بود که این مبلغ نسبت به پنج ماهه گذشته به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: اعتبارات طرح پایدار روستایی ۷۰۰ میلیون تومان بود که با رایزنی و اهتمام مدیران بانک‌ها این اعتبار به ۳.۵ میلیارد تومان رسیده است و توانستیم ۹۵ درصد اعتبارات طرح پایدار روستایی را جذب کنیم.

کمالی اظهار کرد: نرخ بیکاری شهرستان در چهار ماه گذشته از ۱۶.۷ درصد به ۱۴.۱ دهم درصد رسیده است.

کد خبر 367590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.