برگزاری یک رویداد بزرگ هنری در میدان امام علی(ع)

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: این شهرداری با همکاری مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های کنام به مدت ۱۰ روز نمایشگاه سوغات، هدایای صنایع دستی و حمایت از کالای ایرانی را در میدان امام علی(ع) برگزار می‌کند.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه سوغات، هدایای صنایع دستی و حمایت از کالای ایرانی از ۲۴ بهمن تا سوم اسفندماه سال‌جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب آماده بازدید شهروندان است.

وی تصریح کرد: از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی کالاهای ایرانی مرغوب با قیمت مناسب به بازدیدکنندگان همراه دیدن جاذبه‌های میدان امام علی (ع) است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه با بیش از ۲۰۰ غرفه از جمله بزرگترین رویدادهایی است که در میدان امام علی رخ می‌دهد گفت: علاقه‌مندان به هنرها و صنایع دستی می‌توانند تا سوم اسفندماه سال جاری به این نمایشگاه مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: نمایشگاه سوغات، هدایای صنایع دستی و حمایت از کالای ایرانی با محوریت حضور هنرمندان سازنده دست‌ساخت‌های هنری، کارگاه‌های هنری تولیدی، فروشگاه‌های فعال، نوآوران عرصه دست‌ساخت‌های هنری، سوغات و هدایای استان‌ها، مشاغل و تولیدکنندگان خانگی در حال برگزاری است.

 کارگر خاطرنشان کرد: اجرای این نمایشگاه به صورت غرفه ای با سازه اسپیس است.

کد خبر 367589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.