پوست‌اندازی بازار روز کوثر ۵

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی و پوست‌اندازی بازار کوثر شماره پنج با صرف هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اقدامات اصلاحی و بهبود کیفیت در بازار روز کوثر شماره پنج شامل اصلاح سنگ فرش، نورپردازی و زیباسازی بازار (دیواره‌ها، قفسه‌ها، تابلو غرفه‌ها و غیره)، تجهیز، اصلاح و تعویض یخچال‌ها، استفاده از تابلوهای دیجیتال جهت اعلام قیمت کالاها، اصلاح ساختاری غرفه آجیل و اصلاح سقف بازار بوده است.

وی با بیان اینکه در بازار کوثر شماره پنج اصلاح ترافیکی و مکانیزه‌سازی پارکینگ بازار برای رفاه هر چه بیشتر مراجعه‌کنندگان انجام شده است، افزود: اصلاح و تعویض سایه‌بان‌های بازار، زیباسازی غرفه‌های میوه و سبزی، نصب تابلو و استیکر در راستای زیباسازی بازار، اصلاح و افزایش حجم سردخانه‌های بالای صفر و زیر صفر، نصب دستگاه نوبت دهی غرفه‌های فروش گوشت و مرغ، تعویض و جایگزینی ترولی‌های جدید(چرخ دستی خرید) و اصلاح ساختاری چیدمان غرفه‌های بازار از دیگر اقدامات انجام شده در این بازار است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در صدد هستیم تا قبل از نوروز ۹۸ با پوست‌اندازی و ایجاد تغییر در فضای بازارهای روز شهرداری اصفهان در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم گام برداریم.

وی با بیان اینکه بازارهای روز کوثر تا حدودی تعمیرات اساسی در خصوص سیستم‌های گرمایش، سرمایش، نور و غرفه‌های ارایه محصولات در بازارها نیاز دارد ادامه داد: در این بازارها کیفیت کالاها باید در حد اعلا باشد، از این رو بازرسان سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان روزانه به این بازارها سرکشی دارند تا خدمت‌رسانی به نحو مطلوب انجام شود.

مجیری گفت: شهرداری اصفهان برای تامین سلامت شهروندان به دنبال ساماندهی کالاهای عرضه شده در بازارهای وابسته به این نهاد است، در این راستا تشدید نظارت بر بازارها باعث اطمینان خاطر شهروندان از کیفیت محصولات خواهد شد.

وی از بازسازی و نوسازی بازارهای کوثر شماره شش، هشت و ۱۲ خبر داد و گفت: این نوید را به شهروندان اصفهانی می دهم که تا قبل از پایان سال فضای بازارهای شهرداری اصفهان و خدمت‌رسانی به مردم در این بازارها به نحو مطلوب صورت گیرد.

کد خبر 367587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.