یک هفته میزبانی اصفهان از ۴۰ تاجر و بازرگان مسقط عمان

مدیرعامل مجموعه سبک بتن پرتیکان در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نشست تجاری و فرهنگی بین اصفهان و مسقط پایتخت کشور عمان با حضور ۴۰ تاجر و بازرگان عمانی به مدت یک هفته در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 محمدجواد نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیش از ۴۰ نفر از تجار و بازرگانان کشور عمان به مدت هفت روز جهت برقراری جلسات B2B با صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و تجار اصفهانی به منظور توسعه و افزایش ارتباطات و حمایت از کالای تولید ملی میهمان جهان‌شهر اصفهان خواهند بود.

وی با بیان اینکه اصفهان از سوم تا نهم اسفندماه ۹۷ میزبان تجار و بازرگانان کشور عمان است افزود: محورهای این رویداد مذاکره با تجار و بازرگانان و ملاقات با سرمایه‌گذاران عمانی، آشنایی با نیازهای بازار عمان و صادرات بدون واسطه به آن کشور و آشنایی تجار و بازرگانان عمانی با توانمندی های صنعتگران اصفهانی و معرفی شرکت ها و تولید کنندگان موفق ایرانی برای امکان راه اندازی خطوط تولیدی در عمان است.

مدیرعامل مجموعه سبک بتن پرتیکان در دانشگاه صنعتی اصفهان «شهرک علمی و تحقیقاتی» ادامه داد: یک روز از یک هفته میزبانی، به عنوان «روز فرهنگی شهر اصفهان» در نظر گرفته شده است و با هدف معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و توریستی شهر اصفهان، همچنین معرفی مراکز فرهنگی به همتایان عمانی که در این رویداد حضور دارند می‌باشد.

نصر اصفهانی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه جانبی در اصفهان به مدت سه روز برنامه‌ریزی شده تا پتانسیل‌های صنایع دستی و برخی تولیدات مجموعه‌های تجاری اصفهان در معرض دید تجار عمان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دو روز بازدید از کارخانجات تولیدی برای صنایع مختلف از مصالح ساختمانی تا متریال‌های جدید، نانو تکنولوژی، صنایع سیمان و فولاد، مواد غذایی، کالاهای هنری و صنایع دستی برای تجار و بازرگانان کشور عمان برنامه‌ریزی شده است.

نصر اصفهانی گفت: مرکز پژوهش‌های شورای شهر، شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌های مادی و معنوی خود را از برگزاری این رویداد انجام دادند.

وی با بیان اینکه در انتهای روز هفتم، اختتامیه و جمع بندی این رویداد برگزار خواهد شد اظهارکرد: هدف این رویداد، افزایش مراودات تجاری و فرهنگی بین دو شهر اصفهان و مسقط و در واقع کشور ایران و عمان است.

کد خبر 367585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.