تصادف در بزرگراه شهید صیاد شیرازی

داشتن سرعت بالا و رعایت نکردن فاصله طولی باعث تصادف دو دستگاه خودرو سواری، لحظاتی پیش در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیادشیرازی و ایجاد ترافیک سنگین در این محور شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- ‌چهارشنبه ساعت۲۰- در خیابان پروین اعتصامی مسیر حرکت به سمت خیابان جی حجم انبوهی از خودروها مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی حوالی رمپ خروجی چهارراه جهاد تردد خودروها به کُندی در حال انجام است.

پل روگذر خیابان امام خمینی مسیر حرکت به سمت میدان استقلال ترافیک قابل توجهی دارد، محور جنوب به شمال خیابان بعثت مسیر حرکت به سمت میدان تاکسیرانی نیز از دیگر محورهای پر ترافیک شهر اصفهان در این دقایق است.

جنوب به شمال خیابان کاوه رو به روی پایانه مسافربری پارک دوبل و توقف‌های گاه و بی‌گاه خودروهای عبوری ترافیک سرسام‌آوری ایجاد کرده است.

در خیابان لاله به سمت میدان قدس و مسیر این میدان به سمت خیابان علامه مجلسی حجم تردد خودروها بسیار فشرده است.

پارک دوبل خودروها در خیابان‌های نشاط و عبدالرزاق باعث کُندی حرکت خوردوها شده است، حدفاصل چهارراه فرایبورگ تا میدان آزادی خودروها حرکتی لاک پشتی دارند.

ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر از جمله چهارباغ پایین، باغ گلدسته، فردوسی و شمس‌آبادی بسیار سنگین است، از این رو شهروندان برای داشتن آرامش خاطر بیشتر در انجام امور خود، بهتر است سفرهای درون شهری خود را حتی‌الامکان با وسایل حمل ونقل عمومی انجام دهند. 

کد خبر 367568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.