رضایی: پیش‌بینی توسعه شهر در محور کمکی خیابان ارتش صورت گرفته است

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: خیابان کمکی ارتش به طول سه کیلومتر، عرض ۶۰ تا ۷۵ متر و عرض ترافیکی ۴۵ متر از بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضایی امروز (چهارشنبه) در مراسم کلنگ زنی خیابان بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان اظهار کرد: این محور به عنوان محور کمکی خیابان ارتش در روان سازی ترافیک این خیابان موثر بوده و موجب توسعه حمل و نقل عمومی نیز می‌شود.

وی هزینه اجرایی این طرح را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این محور از ورودی شهرک امیریه آغاز و در مسیر خیابان دکتر حسابی، خیابان ملک الشعرای بهار و پل دکتر حسابی به بلوار جانبازان منتهی می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی، پیش بینی توسعه شهر در آینده، کاهش بار ترافیکی و طراحی مناسب یک خیابان از جمله اهداف این طرح است.

رضایی تصریح کرد: از حمایت‌های شهردار و فرماندهی ارتش به دلیل تعاملات و هدایتی که روی این پروژه داشتند، تشکر می‌کنم؛ امیدوارم این تعاملات در آینده منجر به اجرای پروژه های بزرگتری شود.

وی افزود: با توجه به اینکه معضل ترافیکی در این محدوده از سنوات گذشته وجود داشته اجرای این محور به همواری ترافیک در منطقه کمک بسیاری می‌کند.

کد خبر 367546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.