حوادث اصفهان ۱۰ مجروح را راهی بیمارستان کرد

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع دو حادثه طی ۲۴ ساعت اخیر و مصدومیت ۱۰ نفر خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه رانندگی در شهرستان داران اظهار کرد: این حادثه عصر دیروز ساعت ۱۷ و ۱۸ دقیقه در اثر واژگونی پژو در مسیر شهرستان داران به تیران اتفاق افتاد و به مرکز اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک کد نیروهای امدادی اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه اعزام شد، گفت: این تصادف رانندگی فوتی نداشت و شش سرنشین مصدوم شدند که مجروحان چهار زن و یک مرد و یک کودک بودند که بعد از اقدامات درمانی سرپایی به بیمارستان بهنیا داران منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان از وقوع حادثه گاز گرفتگی در شهرستان نجف آباد خبر داد و گفت: این حادثه مسمومیت با گاز  co عصر دیروز ساعت ۱۶ و ۱۹ دقیقه به علت اشکال در دودکش بخاری وپخش گاز شهری در منزل مسکونی اتفاق افتاد.

راستین تاکید کرد:  دو کد اعزامی نیروهای امدادی پیش بیمارستانی اورژانس اصفهان چهار نفر مصدوم این حادثه مسمومیت را که سه خانم و یک مرد ۳۱ ساله بودند را برای درمان کامل به بیمارستان منتظری نحف آباد منتقل کردند.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان در روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ اظهار کرد: تعدادکل تماس ها با این مرکز چهار هزار و ۴۳ مورد و تعداد کل ماموریت‌ها ۴۲۳ مورد و تصادفات شهری ۶۹ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۲۱ مورد گزارش شده است.

کد خبر 367526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.