انتقال ۴۰ خودرو فرسوده رها شده به پارکینگ/درصورت مشاهده با ۱۳۷ تماس بگیرید

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۴۰ دستگاه خودرو فرسوده رها شده در سطح معابر عمومی شهر توسط اکیپ‌های رفع تخلفات شهری اصفهان جمع‌آوری و به پارکینگ‌های مجاز انتقال یافته است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از مشکلات و معضلات سطح معابر یا محله‌های شهر، وجود خودروهای فرسوده رها شده است که باعث به وجود آمدن مشکلات مختلفی به لحاظ ایجاد نازیبایی در شهر و همچنین نظافت اطراف آن محدوده می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اصفهان شهری گردشگر پذیر بوده و حساسیت ویژه ای بر زیبایی مناظر شهر وجود دارد، شهرداری اصفهان به مقوله جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در سطح شهر با دریافت دستور مقام قضایی ورود پیدا کرده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده خودروهای رها شده در سطح معابر که وضعیت نامناسبی دارد و مدت زیادی در یک نقطه باقی مانده است، می‌توانند با اداره  ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند، تصریح کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی، اکیپ‌های رفع تخلفات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به محل مراجعه و با اخطار و برچسب بر روی خودرو از مالک یا مالکان خودرو درخواست می‌کنند که خودرو را در مدت زمانی مشخص از محل انتقال دهند.

وی ادامه داد: در صورت بی‌توجهی مالک یا مالکان خودرو نسبت به اخطار اعلام شده، خودرو به پارکینگ‌های مجاز در شهر انتقال داده می‌شود و مالکان پس از انجام فرایند قانونی می‌توانند نسبت به تحویل گرفتن خودروی خود اقدام کنند.

محمدحسینی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۰ دستگاه خودرو فرسوده رها شده در سطح معابر عمومی شهر توسط اکیپ‌های رفع تخلفات شهری اصفهان جمع‌آوری و به پارکینگ‌های مجاز انتقال یافته است، تاکید کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که معابر عمومی شهر برای استفاده شخصی نیست و چنانچه خودروی فرسوده، خراب یا فاقد استفاده دارند باید آن را به گاراژ یا تعمیرگاه‌ انتقال داده و در سطح شهر رها نکنند.

کد خبر 367516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.