از وام ماه شیرین تا دستگیری یک گروه تروریستی

تصویب نشدن وام ماه شیرین، دستگیری عاملان حادثه تروریستی ماهشهر و پیرمرد کودک آزار و قاتل مشهدی از مهم‌ترین عناوین بسته خبری امروز هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نظر داشت در جهت توسعه پایدار صنعت گردشگری داخلی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات مراکز اقامتی و گردشگری کشوز و همچنین ایجاد نشاط اجتماعی، با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، طرحی با عنوان بسته سفر تشویقی "ماه شیرین" برای زوجین جوان طراحی و اجرا کند اما متن پیشنهادی تسهیلات سفر ماه عسل با آن‌که در کمیسیون فرهنگی مجلس پذیرفته شد در کمیسیون تلفیق، متوقف شده و به تصویب نرسید.

قرار بود تسهیلات مورد نیاز این وام همانند وام ازدواج از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها تأمین شود.

اهواز؛ دستگیری یک گروه تروریستی

۹ نفر از عاملان حادثه تروریستی کلانتری ۱۳ شهرستان ماهشهر، وابسته به گروه "حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز" با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی استان خوزستان دستگیر شدند.

در پی حادثه تروریستی شهرستان ماهشهر در بامداد یکشنبه هفتم بهمن‌ماه این افراد در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای بندر امام خمینی(ره) خودروی گشت کلانتری ۱۳ این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار داده و یکی از ماموران انتظامی و یک مامور وظیفه را به شهادت رسانده بودند.

هرمزگان؛ نجات خدمه شناورهای به گل نشسته

تیم امداد خشکی و دریایی بندرعباس، ۲ نفر خدمه شناور یدک کش "اطلس" در موقعیت غرب بندر شهید حقانی و ۷ نفر از خدمه شناور یدک کش صیادی "لیان" را در موقعیت غرب بندر صیادی پشت شهر بندرعباس نجات دادند که هم‌اکنون همه آن‌ها در سلامت کامل هستند.

مشهد؛ دستگیری پیرمرد قاتل و کودک آزار

پسربچه‌ای ۱۱ ساله که در محله خواجه ربیع مشهد مفقود شده بود آخرین بار درحال بازی با گوشی پیرمردی که سابقه چندان مناسبی در آن محل نداشت، دیده می‌شود بنابراین پس دستگیری پیرمرد مظنون، وی اعتراف می‌کند که به دلیل مقاومت کودک، او را به قتل رسانده است.

دماوند؛ نجات چند خودرو از زیر بهمن

درپی سقوط بهمن در جاده هراز حوالی روستای "مبارک آباد" آبعلی و انسداد جاده، خودروی نمکپاش راهداری که مشغول برف روبی جاده بود به همراه ۳ خودروی سواری دیگر گرفتار بهمن شدند.

با تلاش عوامل امدادی خودروهای گرفتار شده در زیر بهمن بدون تلفات جانی نجات یافته و محل سقوط بهمن نیز پاکسازی شد.

سیستان و بلوچستان؛ غرق شدن یک نفر در رودخانه میرجاوه

به گفته فریبرز راشدی، مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، یک جوان با یک دستگاه موتورسیکلت قصد عبور از رودخانه محلی در لادیز میرجاوه را داشت که به دلیل شدت جریان آب جان خود را از دست داد؛ تاکنون جسد این جوان پیدا نشده است.

کد خبر 367505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.