منصوریان: باید مراقب بودیم  که ورق بازی برنگردد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از استقامت بازیکنان تشکر می‌کنم؛ باید مراقب می‌بودیم ورق بازی برنگردد؛ حریف ۱۸ ماه بود که باخت نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اسیا ۲۰۱۹ در نشست خبری، اظهار کرد: بازی سنگین و خوبی بود؛ می‌دانستم حریف کویتی بر خلاف تیم ملی کویت شرایط خوبی داشت.

وی ادامه داد: از استقامت بازیکنان تشکر می‌کنم؛ باید مراقب می‌بودیم ورق بازی برنگردد؛ حریف ۱۸ ماه بود که باخت نداشت. این برد را به کارکنان ذوب آهن و هواداران تقدیم می‌کنم که امروز احساس یار دوازدهم داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: لازم بود از یک گذر عبور کنیم؛ این پیروزی نقطه عطفی برای ما بود.

منصوریان گفت: یک ۹۰ دقیقه دیگر داریم؛ باید در مقابل قطر دفاع کنیم و نتیجه بگیریم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که بُرد امروز چه تأثیری در آینده ذوب دارد، اظهار کرد: نتیجه بازی امروز از کیفیت مهم‌تر بود اما بازیکنان کیفیت را هم حفظ کردند؛ در حین بازی با گلزنی تنها خرید خارجی‌مان به نتیجه رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با تأکید بر اینکه نگران بازی نبودیم چون اتحاد و همدلی داشتیم، ادامه داد:

تیم فوتبال ذوب آهن عقبه خوبی دارد و بعد از استقلال و پاس و سپاهان فینال آسیا را دیده و تیم با شخصیتی است.

منصوریان گفت: مدیریت کارخانه و باشکاه کمک کردند، باید ذوب آهن متفاوتی در آینده ببینیم و اگر از سد الغرافه عبور کنیم، ذوب آهن متفاوتی را در لیگ خواهید دید.

وی در خصوص بهترین بازیکن ذوب آهن تصریح کرد: توقعاتم از حدادی‌فر برآورده شد؛ او مدیر تیم و یک بازیکن بزرگ ‌است؛ بقیه بازیکنان ستاره و جان فدا بودند، حتی نیمکت تیم همدل بود و بازیکنان به همدیگر انرژی می‌دهند که بیانگر پیغامهای خوب برای ما است؛ جدا از حدادی‌فر، کل تیم در یک سطح بودند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد حضور امیر قلعه‌نویی در استادیوم، افزود: وقتی شنیدم خبر حضورش در ورزشگاه را شنیدم، خوشحال شدم؛ تفاوت اصفهان با تهران این است که موقع کمک، رنگ‌ زرد و سبز فرقی ندارد و همه به هم کمک می کنند، ذوب آهن تیم سابق قلعه‌نویی بوده است.

وی اضافه کرد: از هواداران فوتبال در اصفهان تشکر می‌کنم، باید با نتایج خوب، هواداران را به ورزشگاه بیاوریم و سکوها را پر کنیم.

کد خبر 367494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.