بازدید ۴۷ هزار گردشگر از مجموعه تفریحی ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: طی روزهای تعطیل اخیر حدود ۴۷ هزار نفر شامل شهروندان و مسافران از امکانات گردشگری ناژوان بازدید کردند.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیشترین آمار بازدید مسافران و گردشگران از آکواریوم ناژوان ۲۰ هزار نفر بوده است؛ در این ایام ۱۷ هزار نفر از باغ پرندگان، ۲۰ هزار نفر از آکواریوم ناژوان، هشت هزار نفر از باغ خزندگان، ۱۲۰۰ نفر از باغ پروانه‌ها و ۷۰۰ نفر از باغ صدف‌ها بازدید کردند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه مجموعه گردشگری آکواریوم با مساحت ۳۵۰۰ مترمربع شامل تونل آکواریوم به طول ۳۰ متر و ۳۰ عدد آکواریوم پنج الی ۱۰ متری است گفت: گونه های دریای مختلف آب شور و آب شیرین از نقاط مختلف جهان گردآوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مجموعه باغ خزندگان نیز گونه های مختلف خزندگان سمی از جمله مارها، سوسمارها و تمساح به نمایش گذاشته شده است.

شفیعی با بیان اینکه باغ موزه پروانه‌ها دارای بیش از ۱۰۰ گونه گل و گیاه است افزود: در سه نقطه از این باغ  ۲۲۰۰ پروانه در قاب‌هایی تعبیه شده که در معرض دید شهروندان و گردشگران قرار داده شده است.
وی تصریح کرد: موزه صدف ها از دیگر مکان‌های گردشگری و تفریحی ناژوان است که بالغ بر ۲۰۰۰ نمونه از ۸۰۰ گونه مختلف در این مجموعه به نمایش عموم گذاشته شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: باغ پرندگان با مساحت ۵۵ هزار مترمربع در بیشه ناژوان و در حدود چهار کیلومتری غرب پل وحید قرار دارد و گونه‌های زیبایی از پرندگان نادر در آن نگهداری می‌شود.

کد خبر 367453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.