هوای اصفهان ۵ درجه سردتر می‌شود/خروج سامانه بارشی از اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور موج ناپایدار از آسمان استان است و همچنان روند کاهش دما در اصفهان ادامه دارد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج امواج ناپایدار طی امروز از مناطق شرقی استان است که بر این اساس در مناطق شرقی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: به تدریج با استقرار جو پایدار در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود و تا روز پنجشنبه پدیده بارشی در استان نخواهیم داشت.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا بین سه تا پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد که این روند کاهش همچنان ادامه دارد.

سیدان  با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد افزود: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک  با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص بارندگی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: بیشترین میزان بارش برف از سمیرم با ۲۲ سانتی متر ، باران  از اردستان با  ۱۸.۱ میلی متر و اصفهان نیز ۳.۰ میلی متر باران گزارش شده است.

کد خبر 367425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.