روشنگری مردم جهاد اکبر است

فریدونشهر- فرمانده قرارگاه نصرت با بیان این‌که باید به نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی عمل شود، گفت: اگر مسئول روحیه جهادی داشته باشد به طور حتم به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی کمک می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز (سه شنبه) در  جمع بسیجیان این شهرستان با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم تمام تلاش کردند تا انقلاب اسلامی به چهلمین سال خود نرسد، اما روز گذشته مردم با شور و شکوه خاصی برگ زرین دیگر بر افتخارات این کشور افزودند.

وی گفت: دغدغه امروز اسلحه، علم، صنعت، نانو و اتم نیست بلکه حلقه مفقوده بصیرت است چرا که این موضوع به قلوب و شعور برمی‌گردد تا انقلاب، ولایت و مصلحت نظام را بشناسیم.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان این‌که شهید حججی کاری کرد که در کلام  رهبر معظم انقلاب حجت را بر ما تمام کرد و برای همگان الگو شد، افزود: امام به ما آموخت که در محاصره اقتصادی فرزند رمضان باشیم و در محاصره نظامی فرزند عاشورا باشیم.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس هیچ تجهیزاتی نداشتیم، اما امروز ماشین طوفانی ساخته‌ایم که لاستیک‌های آن ضد گلوله است و با موشک سبک آسیب نمی‌بیند.

اهوازیان خاطرنشان کرد: اگر مسئول روحیه جهادی داشته باشد و به بال انقلاب تزریق شود، نظام جمهوری اسلامی گام‌های استواری در جهت پیشرفت کشور برخواهد داشت، رهبر معظم انقلاب بارها بر نسخه اقتصاد مقاومتی تاکید کرده‌اند.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی به خواست خداوند پیروز شد و هر کسی که در این انقلاب کوتاهی و کارشکنی کند و جلوی آن بایستد مقابل دین ایستاده است.

فرمانده قرارگاه بصیرت با بیان اینکه از امروز وارد دهه پنجاه سال پیروزی انقلاب شدیم تأکید کرد: روشنگری امروز جهاد اکبر است، جنگ فقط اسلحه نیست در فضای سایبری باید دفاع کنیم، هر کسی می‌تواند کار فرهنگی کند و مردم را روشن کند.

کد خبر 367420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.