پروژه‌های دهه فجر زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم کرد

شهرضا – مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان اینکه پروژه‌های دهه فجر امسال زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم کرد گفت: این شهرستان رتبه دوم بهره‌برداری از طرح‌های جهاد کشاورزی در استان را به خود اختصاص داد.

مرتضی ملکیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: از ۲۲۰ برنامه ارسال شده به دفتر ستاد دهه فجر این شهرستان ۱۵۰ برنامه اجرا شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا یادآور شد: در دهه فجر امسال ۸۰ پروژه عمرانی، خدماتی و جهادکشاورزی در شهرستان با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده که ۱۸ میلیارد ریال از این مقدار تسهیلات، ۱۰۸ میلیارد ریال آورده بخش خصوصی و  ۱۶۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

ملکیان با بیان اینکه پروژه‌های دهه فجر امسال زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم کرد گفت: این شهرستان رتبه دوم بهره‌برداری از طرح‌های جهاد کشاورزی در استان را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان خاطرنشان کرد: حماسه بی‌نظیر مردم انقلابی این شهرستان در این روز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات شهرضا افزود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان اینکه راهپیمایی امسال در شهرضا و پنج روستای بخش مرکزی برگزار شد ادامه داد: حضور همه اقشار جامعه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال چشمگیر و بسیار بیشتر از سالیان گذشته بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا خاطرنشان کرد: یکی از ابعاد مهم راهپیمایی امسال پوشش رسانه‌ای وسیع آن توسط خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان بود.

کد خبر 367404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.