نشست ورشو تاثیری در قدرت ایران ندارد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشست ورشو را «بی ارزش» توصیف کرد و گفت: این نشست تاثیری در کارها و قدرت ایران نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، سردار سرلشگر محمد باقری اظهار کرد: لهستان قول داده است که در نشست ورشو هیچ حرفی علیه ایران زده نمی شود. باید منتظر بود تا این نشست برگزار شود و ببینیم که لهستانی ها چقدر به قول خود وفادار هستند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح این نشست را بی ارزش و بی اهمیت توصیف کرد و گفت: چه در نشست ورشو علیه ایران حرفی زده شود و چه حرفی زده نشود، تاثیری در اقدامات و قدرت جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه ۲۲ دی ماه در جریان سفر خاورمیانه ای خود در گفت وگو با شبکه خبری 'فاکس نیوز' از برگزاری یک گردهمایی بین المللی با تمرکز بر فعالیت های منطقه ای ایران در روزهای ۱۳ و ۱۴ فوریه (۲۴ و ۲۵ بهمن) در ورشو پایتخت لهستان با حضور متحدان آمریکا از جمله بعضی شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس و در راس آنها عربستان سعودی و نیز رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفته می شود که برخی گروه های تروریستی نیز به این نشست فرا خوانده شده اند. کشورهای بزرگ اروپایی به علاوه بسیاری از کشورهای منطقه از جمله کشورهای مهم عربی و ترکیه از مشارکت در این نشست به رغم دعوتی که واشنگتن از آنها کرده، خودداری کرده اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 367401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.