قرارمان امروز در ورزشگاه فولادشهر

صد و سی و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قرارمان امروز در ورزشگاه فولادشهر" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار امروز تیم‌های ذوب آهن و الکویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ٢٠١٩ دارد. ذوبی‌ها که مدت‌هاست در رقابت‌های لیگ برتر به برد نرسیده‌اند امیدوارند تا نخستین برد خود با مربیگری علیرضا منصوریان را برابر حریف کویتی به دست آورند. باشگاه ذوب آهن تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرده تا بتواند با حضور هواداران خود از این مرحله به سلامت عبور کند.

"هواداران در این بازی وقت بگذارند" دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که به نقل از منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن و در نشست خبری پیش از دیدار برابر الکویت مطرح شد؛  وی در خصوص شرایط ذوب آهن اظهار کرد: به آن همدلی و اتحادی که دنبالش بودیم رسیده‌ایم؛ بازی سختی پیش‌رو داریم اما تیم حریف را کامل آنالیز کردیم و امیدواریم که هواداران برای ذوب آهن در این دیدار وقت گذاشت و ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.

"شور صدرنشینی در فرهنگسرای اسوه" عنوان دیگر  صد و سی و سومین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به پخش دیدار روز یکشنبه سپاهان و سپیدرود در فرهنگسرای اسوه که به برتری  سه بر صفر زردپوشان اصفهانی انجامید و سبب شد هوادارن بابت صدرنشینی تیم محبوبشان شادمان شوند پرداخته است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 367395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.