افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم نجف‌آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نجف‌آباد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نجف آباد گفت: برآوردهای میدانی از حضور بیش از ۳۶ هزار شهروند نجف‌آبادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در نقاط مختلف این شهرستان نشاندهنده این است که در مقایسه با سال گذشته با رشد بیش از ۳۰ درصدی به مرز ۲۰ هزار نفر رسید.

اصغر یوسفان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۰ نقطه شهرستان برگزار شد که در این میان مرکز شهرستان بیشترین تعداد شرکت‌ کننده را به خود اختصاص داد و در جایگاه‌های بعدی نیز گلدشت با سه هزار و ۵۰۰ و یزدانشهر با سه هزار نفر قرار دارند.

وی با اشاره به حضور تقریبی یک هزار و ۵۰۰ نفر در راهپیمایی۲۲ بهمن شهرهایی مانند دهق، علویجه و جوزدان اضافه کرد: در ویلاشهر و کهریزسنگ نیز به ترتیب دو هزار و ۵۰۰ و دو هزار نفر برآورد جمعیت صورت گرفته و در اشن و حسین‌آباد نیز هر کدام ۶۰۰ نفر در این مراسم شرکت داشته‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نجف آباد تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ایران حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند و نشان دادند که در هر شرایطی پای انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز از تمامی ملت ایران به خصوص مردم شهید پرور نجف آباد به خاطر حضور پرشور و پاسخ دندان شکن به دشمنان این مرز و بوم تشکر می‌کنیم.

کد خبر 367389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.