مردم نشان دادند ناامید نشده‌اند

رییس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: نزول رحمت الهی در بیش از ۲۰ استان کشور همزمان با برگزاری مراسم پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ذره‌ای از حضور مردم در این مراسم کم نکرد و همین نشان دهنده خوشنودی خداوند از عمل صحیح ملت ایران است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان در در رابطه با حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایمنا گفت: مردم ما ولایتمدار و انقلابی هستند و مردم اصفهان در طول انقلاب اسلامی همیشه گوش به فرمان رهبر عزیزشان بوده‌اند و اصفهانی‌ها ثابت کرده اند که در همه حال پیرو امر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: مردم اصفهان امروز آمدند تا به مقام معظم رهبری نشان دهند مشکلات و معضلات اقتصادی تاثیری در روحیه انقلابی آنها نخواهد داشت و برای رسیدن به آرمان‌های اصلی انقلاب یعنی نابودی استکبار جهانی هر نوع سختی و مشکلی را تحمل خواهند کرد.

رییس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه حضور همه اقشار در این راهپیمایی عظیم دیده می شود تصریح کرد: دشمن سرمایه گذاری های زیاد و عظیمی برای فریب دادن جوانان ایرانی کرده است، اما این جوانان ایرانی هستند که با حضور خودشان در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشان دادند که هزینه‌های استکبار جهانی برای تاثیر گذاری بر آنها ناصحیح و اشتباه بوده است.

شیروانیان ادامه داد: تیم بزرگ دست نشانده‌ای از سوی استکبار جهانی و آمریکا وظیفه داشتند تا با فعالیت در شبکه های اجتماعی ناامیدی را در مردم تزریق کنند و باعث شوند تا کاهش چشمگیر در میزان حضور مردم در مراسم انقلاب اسلامی به وجود بیاید، اما خوشبختانه تیرشان به سنگ خورد و نتوانستند حتی اندکی از جمعیت حاضر را فریب دهند.

وی اضافه کرد: رسانه های غربی و خارجی تلاش می کنند ملت ایران را سرخورده و فقیر نشان دهند، در حالی که عزتی که امروز ملت ایران در منطقه و جهان دارد با هیچ میزانی قابل اندازه گیری نیست و در واقع همه توطئه‌های دشمنان برای چهل سالگی انقلاب در روز ۲۲ بهمن و با این حضور عظیم و پر شور مردمی نقشه بر آب شد.

کد خبر 367370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.